فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - ارائه مدلی برای بازاریابی درونگرا و برونگرا در بازاریابی دیجیتال راضیه کوکبی کامبیز حیدرزاده بهرام خیری 10.30495/jmfr.2022.20719 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - ارائه مدل چهار بعدی جهت تقویت بازاریابی الکترونیکی صنایع تبدیلی آینده در افق چشمانداز 1404 (با تمرکز بر آمیخته بازاریابی الکترونیکی استان زنجان).(اصلاحه) بابک مولایی افسانه زمانی مقدم فیروزه حاجی علی اکبری 10.30495/jmfr.2022.20718 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - ارائه مدل مرتبط با عناصر مؤثر محیط درون فروشگاهی بر احساسات مصرف کنندگان و خرید تفننی با رویکرد آینده پژوهی در صنعت خرده فروشی بهمن فلاح حسین آبادی حسن اسماعیل پور حمیدرضا سعیدنیا منصوره علیقلی 10.30495/jmfr.2022.20720 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - بررسی عوامل کلیدی موثر بر مزیت رقابتی با رویکرد اجتماعی (مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران ) مهدی کریمیان کاکلکی محمد حقیقی عبدالخالق غلامی چنارستان علیا 10.30495/jmfr.2022.20721 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - مدل آینده نگر بهبود توانمندیهای انتقال تکنولوژی در سیستم های ایمنی خودرو امیر رضا نخعی سلیمان ایران زاده مهرداد حسینی شکیب 10.30495/jmfr.2022.20722