• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 33
  • شماره129 دوره33
  • 129
    شماره 129 دوره 33 تابستان 1401

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - ارائه مدلی برای بازاریابی درونگرا و برونگرا در بازاریابی دیجیتال
        راضیه کوکبی کامبیز حیدرزاده بهرام خیری
        10.30495/jmfr.2022.20719
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - ارائه مدل چهار بعدی جهت تقویت بازاریابی الکترونیکی صنایع تبدیلی آینده در افق چشم‌انداز 1404 (با تمرکز بر آمیخته بازاریابی الکترونیکی استان زنجان).(اصلاحه)
        بابک مولایی افسانه زمانی مقدم فیروزه حاجی علی اکبری
        10.30495/jmfr.2022.20718
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - ارائه مدل مرتبط با عناصر مؤثر محیط درون فروشگاهی بر احساسات مصرف کنندگان و خرید تفننی با رویکرد آینده پژوهی در صنعت خرده فروشی
        بهمن فلاح حسین آبادی حسن اسماعیل پور حمیدرضا سعیدنیا منصوره علیقلی
        10.30495/jmfr.2022.20720
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - بررسی عوامل کلیدی موثر بر مزیت رقابتی با رویکرد اجتماعی (مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران )
        مهدی کریمیان کاکلکی محمد حقیقی عبدالخالق غلامی چنارستان علیا
        10.30495/jmfr.2022.20721
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - مدل آینده نگر بهبود توانمندی‌های انتقال تکنولوژی در سیستم های ایمنی خودرو
        امیر رضا نخعی سلیمان ایران زاده مهرداد حسینی شکیب
        10.30495/jmfr.2022.20722
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود