م

  • ماجدی.نیما شناسایی و بسط الگوهای منحصر به فرد مصرفی بانوان در حوزه کالاهای ورزشی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • متین نیا.نگار طراحی و اعتباریابی الگوی توسعه پایدار مقاصد ورزشی مبتنی بر رفتار گردشگران [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • محمدیان.سیاوش شناسایی مولفه‏ های ‏تجارت اجتماعی اماکن و باشگاه ‏های ‏ورزشی ایران با رویکرد کیفی نظریه داده بنیاد [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • مشکاتی.زهره آموزش و مدیریت دانش ذهنی والدین فوتبالیست نوجوان در پیش فصل یک مطالعه اقدام پژوهی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • مقدسی.مهرزاد ارائه مدل توسعه تاب‌آوری سازمان‌های ورزشی از طریق شایستگی‌های عملکرد مجازی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • مقدم.امیر ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تقویت کار تیمی برپایه فعالیت های ورزشی در سنین پایه [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • ملک محمدی فرادنبه.زیبا طراحی مدل راهبردهای شبکه‌سازی رسانه‌ای در نظام اطلاع‌رسانی آموزش‌وپرورش به‌منظور رشد بالندگی حرفه‌ای دبیران تربیت‌بدنی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • منتظر.مهدی امکان‌سنجی توسعة قرارداد‌های الکترونیکی بر اساس رویه قضایی فوتبال حرفه‌ای [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • منوچهری نژاد.محسن تحلیل شاخص‌های توسعة کارآفرینی دانشجویان تربیت‏ بدنی دانشگاه‌ فنی وحرفه ‏ای [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • منوچهری نژاد.محسن پیشران‌های ائتلاف‌سازی بین‌المللی در کُشتی با تأکید بر ظرفیت‌های رسانه‌ای [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • مولوی نیا.شیوا آموزش و مدیریت دانش ذهنی والدین فوتبالیست نوجوان در پیش فصل یک مطالعه اقدام پژوهی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • مهدوی.اکبر تحلیل بازاریابی عصبی و تاثیر آن بر فعالیت امواج مغزی مشتریان کالاهای ورزشی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • مینایی.سعیده مطالعه اینرسی سازمانی با سایش اجتماعی از طریق تنبلی اجتماعی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]