د

  • درتاج.فریبرز تدوین برنامة آموزشی مبتنی بر مؤلفه‌های یادگیری زایشی به منظور افزایش خودنظم‌جویی [ دوره15, شماره 57 - پاییز سال 1397]
  • درتاج.فریبرز اثربخشی برنامه آموزش مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی بر خودنظم‌جویی شناختی، فراشناختی و باورهای انگیزشی [ دوره15, شماره 60 - تابستان سال 1398]
  • دلاور.علی تدوین برنامة آموزشی مبتنی بر مؤلفه‌های یادگیری زایشی به منظور افزایش خودنظم‌جویی [ دوره15, شماره 57 - پاییز سال 1397]
  • دلاور.علی اثربخشی برنامه آموزش مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی بر خودنظم‌جویی شناختی، فراشناختی و باورهای انگیزشی [ دوره15, شماره 60 - تابستان سال 1398]
  • دلاوری.مریم اثربخشی مداخله شناختی رفتاری خانواده‌محور بر انطباق خانواده و شدت اختلال وسواس بی‌اختیاری کودکان [ دوره15, شماره 60 - تابستان سال 1398]
  • دلنواز.زهرا الگوهای ارتباطی خانواده و جو یادگیری با حل مسئلة خلاق:نقش واسطه‌ای بازخوردهای خلاقانه [ دوره15, شماره 57 - پاییز سال 1397]
  • دهقان.مجتبی تاثیر القای تنیدگی بر نارسایی شناختی و حافظۀ کاری: نقش انعطاف‌پذیری شناختی [ دوره15, شماره 58 - زمستان سال 1397]