نایب زاده.شهناز
مفهومسازی سلامت اجتماعی از طریق تبلیغات ویروسی
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
نایب زاده.شهناز
شناسایی و تحلیل متغیرهای موثر بر اثربخشی تبلیغات در نظام بهداشت و درمان
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
نژادمحمد نامقی.احسانه
شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر نوآوری بازاریابی در سازمانهای خدمات درمانی
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
نصرالله پور شیروانی.سید داوود
مدیریت هزینه اثر بخشی روشهای درمانی در کودکان مبتلا به سرطان: یک مطالعه مروری
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1402]
نصرت پناه.ام البنین
بررسی نقش همهگیری کووید-19 بر بار مراجعهکنندگان به آزمایشگاه بالینی بیمارستان امیرالمومنین در منطقه سیستان
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
نیک روان.انیسه
عوامل موثر بر کارآفرینی در حوزه گردشگری سلامت: یک مرور حیطهای
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1402]