ن

  • نایب زاده.شهناز شناسایی و تحلیل متغیرهای موثر بر اثربخشی تبلیغات در نظام بهداشت و درمان [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • نایب زاده.شهناز مفهوم‌سازی سلامت اجتماعی از طریق تبلیغات ویروسی [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • نژادمحمد نامقی.احسانه شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر نوآوری بازاریابی در سازمان‌های خدمات درمانی [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • نصرالله پور شیروانی.سید داوود مدیریت هزینه اثر بخشی روش‌های درمانی در کودکان مبتلا به سرطان: یک مطالعه مروری [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • نصرت پناه.ام البنین بررسی نقش همه‌گیری کووید-19 بر بار مراجعه‌کنندگان به آزمایشگاه بالینی بیمارستان امیرالمومنین در منطقه سیستان [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • نیک روان.انیسه عوامل موثر بر کارآفرینی در حوزه گردشگری سلامت: یک مرور حیطه‌ای [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1402]