خ

  • خاندوزی.راضیه بررسی رابطه جهت گیری بازار و سرمایه فکری با موفقیت محصول سبز [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • خانی.حسن بررسی نقش ارزیابی عملکرد و یادگیری سازمانی بر توسعه مدیریت منابع انسانی سبز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • خدامی.سهیلا طراحی مدل کارآفرینی اخلاقی از منظر ارزش‌های اسلامی با استفاده از روش دلفی فازی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • خردرنجبر.مریم واکاوی ابعاد و مولفه های موثر بر مدیریت سبد پروژه‌های تحقیق و توسعه پایدار در حوزه خدمات سلامت [ دوره4, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • خلوتی.مجید بررسی تاثیر جهت گیری بازار بر ارزش ویژه برند در بخش خدمات بازاریابی سبز (مورد مطالعه: شرکت سبز گلشن) [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • خمسه.عباس ارائه مدل عوامل موثر بر پیاده‌سازی مدیریت زنجیره تأمین سبز با رویکردی نوآورانه به صنعت ساخت و ساز [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • خمسه.عباس واکاوی ابعاد و مولفه های موثر بر مدیریت سبد پروژه‌های تحقیق و توسعه پایدار در حوزه خدمات سلامت [ دوره4, شماره 3 - پاییز سال 1403]