ش

  • شامیان.حسن نگاشت مدل ساختاری تفسیری جهت استقرار فرهنگ سازمانی در سازمان آموزش‌وپرورش با استفاده از ISM [ دوره13, شماره 4 - پاییز سال 1401]
  • شاهسون پور.آسیه مقایسۀ‌ اضطراب امتحان، انگیزش پیشرفت و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزانِ پسر پایۀ دوازدهم بر اساس شرکت آنان در آزمون‌های آموزشگاه‌های خصوصی [ دوره13, شماره 3 - تابستان سال 1401]
  • شریفیان.لیلا ارائه مدلی برای آموزش استاندارد در هنرستان‌های شهر تهران از بعد مهارت‌آموزی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • شفیع پور مطلق.فرهاد ارائه مدل پارادیمی به اشتراک گذاری دانش ضمنی با هدف راه اندازی آموزش کارآفرینی در مدارس [ دوره13, شماره 6 - زمستان سال 1401]
  • شفیعی سروستانی.مریم تدوین راهبردهای توسعه آموزش پیش دبستانی در مناطق کمتر توسعه یافته(مورد مطالعه: آموزش و پرورش عشایر استان چهارمحال و بختیاری) [ دوره13, شماره 6 - زمستان سال 1401]
  • شکیبایی.گودرز الگویی برای آسیب شناسی برنامه ریزی آموزشی با رویکرد توسعه منطقه ای( مطالعه موردی: مناطق چهار گانه آموزش و پرورش شهر شیراز) [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • شمشیری.صدیقه شناسایی آسیب‌ها و تهدیدهای موثر بر مدیریت علم دانشگاه (مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی) [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • شهری.آذر شناسایی ابعاد اساسی بی‌تفاوتی سازمانی معلمان: پژوهشی ترکیبی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • شهیدی.نیما نقش واسطه ای دلبستگی شغلی در رابطه بین خودکارآمدی و اثربخشی معلمان تربیت بدنی [ دوره13, شماره 6 - زمستان سال 1401]
  • شیروانی شیری.علی بررسی رابطه هوش هیجانی، خلاقیت و سلامت روان در دانشجویان [ دوره13, شماره 3 - تابستان سال 1401]