م

  • ماجدی.حمید تبیین اصول فضاهای شهری فرهنگ محور با رویکرد احیای شهری [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • مالکی فارسانی.غلامرضا شناسایی مولفه‌های متقاعدگرانه تبلیغات بیلبورد برای کالاها و خدمات فرهنگی به منظور ارائه الگو [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • مالکی فارسانی.غلامرضا شناسایی مولفه‌های متقاعدگرانه تبلیغات بیلبورد برای کالاها و خدمات فرهنگی به منظور ارائه الگو [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • مجیدی قهرودی.نسیم عوامل موثر در ارتباطات دیپلماتیک فرهنگی کلان‌شهرتهران در راستای دیپلماسی ارتباطی فرهنگی [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • محمدوند.نازنین طراحی مدل سنجش بهره وری در سازمان های فرهنگی ایران ( مورد مطالعه سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران ) [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • مرادی.سعید ارائه مدل توسعه فرهنگ سازمانی اسلامی برای آموزش و پرورش (مطالعه موردی: شهرستان های استان تهران) [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • مرجانی.تیمور بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر توسعه مدیریت دانش (مورد مطالعه: جهاد دانشگاهی) [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • مرزبان.اسماعیل «تبیین فرایندهاى اصلى مدیریت استراتژیک متعادل در رسانه ملى» [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • مقدم.شیوا عوامل مشارکت افزایی نخبگان در سیاست‌گذاری فرهنگی ایران [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • میکائیلی.علی بررسی سبک رهبری تحول‌گرا و رابطه آن با اثربخشی سازمانی در سازمان صدا و سیما [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • میگون پوری.محمدرضا فرهنگ اکوسیستم کارآفرینی دانشگاهی، پیشران توسعه ی کارآفرینی اجتماعی [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1400]