Z

  • zafari.sara بررسی تاثیر به کاربردن آنالیز نقادانه نیازهای زبان آموزان ایرانی سطح متوسط بر ارتقای سطح مهارت گفتاری آنها [ Vol.13, Issue 26 - Autumn Year 2020]
  • Zaferanieh.Elaheh اموزش منظورشناسی زبان انگلیسی : بررسی تاثیر روشهای فرم محور مداخله ای و غیر مداخله ای [ Vol.7, Issue 15 - Winter Year 2014]
  • Zaferanieh.Elaheh نحوه ارایه ی ابعاد منظورشناسی زبان در کتب درسی زبان انگلیسی مقطع دبیرستان در ایران [ Vol.8, Issue 16 - Summer Year 2015]
  • Zamani.Roya ویژگیهای یک معلم زبان انگلیسی کارآمد از دیدگاه دانشجویان پسر و دختر [ Vol.8, Issue 16 - Summer Year 2015]
  • Zarabi.Hamed The Relationship Among Iranian Advanced EFL Learners’ Speaking, Writing, And Grammatical Competence [ Vol.15, Issue 31 - Winter Year 2022]
  • Zardoshti.Farzaneh نقش کمکی بازی در آموزش اعداد انگلیسی به زبان اموزان ایرانی در سطح متوسط [ Vol.7, Issue 15 - Winter Year 2014]
  • zeraatpishe.mitra Examining Indicators of Validity in Online Formative Assessment: Insights from Iranian EFL Teachers [ Vol.16, Issue 33 - Autumn - Winter Year 2023]
  • zoghi.masoud پیشرفت تحصیلی در یادگیری زبان: مدل ساختاری تاثیر تعامل بین معلم و دانش آموز و یادگیری خود تنظیمی [ Vol.12, Issue 25 - Spring Year 2020]
  • zoghi.masoud بررسی تاثیر تکنیک آموزش گروهی راهبردی خواندن بر کاهش اضطراب خواندن زبان آموزان [ Vol.9, Issue 18 - Summer Year 2016]
  • Zohrehvand.Atefeh تاثیر مقایسه ای تقویتدرون داد بصری و شنیداری بر یادگیری افعال چند قسمتی نامتجانس (ناموافق) در زبان آموزان ایرانی [ Vol.10, Issue 20 - Autumn Year 2017]
  • zohrevandi.Khosro The Effects of Task-Based Collaborative Output Activities and Scaffolding Techniques on EFL Learners' Writing Performance: A Mixed-Methods Study [ Vol.16, Issue 32 - Spring - Summer Year 2023]
  • Zokaeieh.Siavash تهیه پرسشنامه انتقادی برای ارزیابی کتاب های آموزش زبان [ Vol.12, Issue 24 - Autumn Year 2019]