zafari.sara
بررسی تاثیر به کاربردن آنالیز نقادانه نیازهای زبان آموزان ایرانی سطح متوسط بر ارتقای سطح
مهارت گفتاری آنها
[
Vol.13,
Issue
26
- AutumnYear
2020]
Zaferanieh.Elaheh
اموزش منظورشناسی زبان انگلیسی : بررسی تاثیر روشهای فرم محور مداخله ای و غیر مداخله ای
[
Vol.7,
Issue
15
- WinterYear
2014]
Zaferanieh.Elaheh
نحوه ارایه ی ابعاد منظورشناسی زبان در کتب درسی زبان انگلیسی مقطع دبیرستان در ایران
[
Vol.8,
Issue
16
- SummerYear
2015]
Zamani.Roya
ویژگیهای یک معلم زبان انگلیسی کارآمد از
دیدگاه دانشجویان پسر و دختر
[
Vol.8,
Issue
16
- SummerYear
2015]
Zarabi.Hamed
The Relationship Among Iranian Advanced EFL Learners’ Speaking, Writing, And Grammatical Competence
[
Vol.15,
Issue
31
- WinterYear
2022]
Zardoshti.Farzaneh
نقش کمکی بازی در آموزش اعداد انگلیسی به زبان اموزان ایرانی در سطح متوسط
[
Vol.7,
Issue
15
- WinterYear
2014]
zeraatpishe.mitra
Examining Indicators of Validity in Online Formative Assessment: Insights from Iranian EFL Teachers
[
Vol.16,
Issue
33
- Autumn - WinterYear
2023]
zoghi.masoud
پیشرفت تحصیلی در یادگیری زبان: مدل ساختاری تاثیر تعامل بین معلم و دانش آموز و یادگیری خود تنظیمی
[
Vol.12,
Issue
25
- SpringYear
2020]
zoghi.masoud
بررسی تاثیر تکنیک آموزش گروهی راهبردی خواندن بر کاهش اضطراب خواندن زبان آموزان
[
Vol.9,
Issue
18
- SummerYear
2016]
Zohrehvand.Atefeh
تاثیر مقایسه ای تقویتدرون داد بصری و شنیداری بر یادگیری افعال چند
قسمتی نامتجانس (ناموافق) در زبان آموزان ایرانی
[
Vol.10,
Issue
20
- AutumnYear
2017]
zohrevandi.Khosro
The Effects of Task-Based Collaborative Output Activities and Scaffolding Techniques on EFL Learners' Writing Performance: A Mixed-Methods Study
[
Vol.16,
Issue
32
- Spring - SummerYear
2023]
Zokaeieh.Siavash
تهیه پرسشنامه انتقادی برای ارزیابی کتاب های آموزش زبان
[
Vol.12,
Issue
24
- AutumnYear
2019]