س

  • سالاری مهر.حسین بررسی تأثیر اخلاق بازاریابی اسلامی و بازاریابی همگرایی بر عملکرد بانک با نقش میانجی فرهنگ خدمتگزاری [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • سخنور.محمد تأثیر جهانی شدن و تورم بر توسعه مالی اسلامی در ایران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • سعیدا اردکانی.سعید بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر توسعه محصول جدید [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • سلیمی.فرید ارائه الگوی حکمرانی خوب در سازمانهای دولتی ایران با تاکید بر مسائل اخلاقی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • سیاح.رحیم تبیین استقرار مالکیت موقت از منظر فقه اسلامی و حقوق موضوعه ایران [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • سیاحی.مریم بررسی فقهی سماع در مکتب عرفا و متصوفه از منظر فقهای امامیه و اسلام [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]