م

  • محمدی کلخوران.آناهیتا بررسی اثرات تفکر استراتژیک و یادگیری سازمانی بر عملکرد بازاریابی شرکت (مطالعه موردی: شرکت لبنی کاله) [ دوره2, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • مشایخ.پری واکاوی نوین به مسئولیت اجتماعی در بیانیه ماموریت دانشگاه های ایران: با رویکرد تحلیل محتوا [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • مشعلی.بهزاد پیامدهای به ‏کارگیری مدل انعطاف ‏پذیری و چابکی منابع انسانی در سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • معظمی.مجتبی رویکردی نوین به شناسایی مؤلفه‏ ها و ابعاد پیاده‏ سازی مدیریت دانش در نظام آموزش عالی [ دوره2, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • معظمی.مجتبی عوامل موثربر رضایت و انگیزه شغلی معلمان و نقش آن در میزان کاربست روش های نوین آموزش و پژوهشی در کلاس درس [ دوره2, شماره 3 - زمستان سال 1401]