محمدی کلخوران.آناهیتا
بررسی اثرات تفکر استراتژیک و یادگیری سازمانی بر عملکرد بازاریابی شرکت (مطالعه موردی: شرکت لبنی کاله)
[
دوره2,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
مشایخ.پری
واکاوی نوین به مسئولیت اجتماعی در بیانیه ماموریت دانشگاه های ایران: با رویکرد تحلیل محتوا
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
مشعلی.بهزاد
پیامدهای به کارگیری مدل انعطاف پذیری و چابکی منابع انسانی در سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
معظمی.مجتبی
رویکردی نوین به شناسایی مؤلفه ها و ابعاد پیاده سازی مدیریت دانش در نظام آموزش عالی
[
دوره2,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
معظمی.مجتبی
عوامل موثربر رضایت و انگیزه شغلی معلمان و نقش آن در میزان کاربست روش های نوین آموزش و پژوهشی در کلاس درس
[
دوره2,
شماره
3
- زمستانسال
1401]