ن

  • ناصری.سیامک تبیین خط‌مشی بازاریابی حسی به منظور تحقق حکمرانی خوب. [ دوره14, شماره 50 - تابستان سال 1402]
  • نجفقلی دوست.امین طراحی الگوی خط‌مشی‌گذاری توسعه کارآفرینی اقتصادی با محوریت نقش زنان [ دوره14, شماره 51 - پاییز سال 1402]
  • نرگسیان.عباس مدل خط‌مشی‌گذاری عمومی مبتنی بر رویکرد اقتصاد رفتاری با روش فراترکیب [ دوره14, شماره 52 - زمستان سال 1402]
  • نژاد ایرانی.فرهاد ارائه الگوی تبیین عوامل موثر بر اهمال‌کاری [ دوره14, شماره 52 - زمستان سال 1402]
  • نژادایرانی.فرهاد طراحی الگوی خط‌مشی‌گذاری توسعه کارآفرینی اقتصادی با محوریت نقش زنان [ دوره14, شماره 51 - پاییز سال 1402]