T

  • Taati.Roza مدل مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در حوزه بازاریابی سبز با تاکید بر وابستگی به برند از دیدگاه مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]
  • Tabesh.Mohammadreza ارزش اقتصادی برنج ارگانیک [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]
  • Tadesse.Fikadu Impact of Small-Holders’ Cattle Fattening on Household Income Generation in Fadis District of Eastern Hararghe Zone, Oromia, Ethiopia [ Vol.8, Issue 2 - Spring Year 2018]
  • Taleghani.Mohamad مدل مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در حوزه بازاریابی سبز با تاکید بر وابستگی به برند از دیدگاه مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]
  • Taleghani.Mohammad امکان سنجی مشارکت کشاورزان در مدیریت بهینه سیستم آبیاری (مطالعه موردی: حوزه کشاورزی گیلان) [ Vol.6, Issue 1 - Winter Year 2016]
  • Taleghani.Mohammad کشاورزی ارگانیک: غذا برای مصرف‌کنندگان سبز آتی در ایران [ Vol.7, Issue 2 - Spring Year 2017]
  • Taleghani.Mohammad استراتژی‌ها و راهکارهای توسعه صادرات میوه و تره بار ایران به روسیه [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]
  • Taleghani.Mohammad طراحی الگوی استراتژی های نوین بازاریابی محصولات جدید لبنی در ایران [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Taleghani.Mohammad عوامل مؤثر بر رضایتمندی کشاورزان (مورد مطالعه: تعاونی های تولیدات کشاورزی در استان گیلان، ایران) [ Vol.6, Issue 4 - Autumn Year 2016]
  • Tavakoli.Zahra اثر تکانه‌های موقتی و دائمی‌بهره‌وری کل بر تقاضای واردات بخش کشاورزی ایران [ Vol.9, Issue 2 - Spring Year 2019]
  • tehranchian.amirmansor آیا شاخص قیمت کشاورزی به نوسانات نرخ ارز در ایران واکنش نشان می دهد؟ [ Vol.7, Issue 4 - Autumn Year 2017]