F

  • Fabusoro.Eniola بهبود کیفیت دانه‌های کاکائو ازطریق شیوه‌های زراعی بهتر در ایالت‌های اصلی تولیدکنندة کاکائو در نیجریه [ Vol.7, Issue 3 - Summer Year 2017]
  • Fadaei Eshkiki.Mehdi شناسایی استراتژی‌های توسعه‌ی پایدار محصول برنج استان گیلان با استفاده از ماتریس SWOT [ Vol.7, Issue 2 - Spring Year 2017]
  • Fadaei Eshkiki.Mehdi پیش‌بینی صادرات زعفران ایران با مقایسه الگوریتم های یادگیری ماشین [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]
  • Fallah Haghighi.Negin ارزیابی اثرات مهارت‌های فراشناختی و خودراهبر بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان کشاورزی در ایران [ Vol.11, Issue 1 - Winter Year 2021]
  • Fallah Haghighi.Negin تدوین مدلی مناسب برای دانشکده‌ کشاورزی کارآفرین در ایران [ Vol.8, Issue 4 - Autumn Year 2018]
  • Fallahi.Esmaeil کاربرد مقایسه‌ا‌ی تکنیک‌های متداول رتبه‌بندی به‌منظور تعیین اولویت عوامل اثرگذار بر تولید بذر گیاهان دارویی؛ مطالعه‌ی موردی: استان گیلان، ایران [ Vol.7, Issue 1 - Winter Year 2017]
  • fani.majid الگوی عملکرد صادراتی صنعت گل و گیاهان زینتی استان مازندران با استفاده از رویکرد نظریه پردازی داده بنیاد [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • faraji.fereshteh تدوین راهبردهای توسعه پایدار فعالیت های کارآفرینانه کشاورزی استان کرمانشاه [ Vol.9, Issue 3 - Summer Year 2019]
  • Farajollah Hosseini.seyed Jamal ارزیابی اثرات تغییرات اقلیمی بر منابع آب زیرزمینی استان خراسان جنوبی با استفاده از رویکرد سیستم دینامیک [ Vol.9, Issue 2 - Spring Year 2019]
  • Farajollah Hosseini.seyed Jamal الزمات ایجاد سازمان های نوآورروستایی به منظور بهبود امنیت غذایی از دیدگاه شالیکاران [ Vol.10, Issue 1 - Winter Year 2020]
  • Farashi.Marziyeh مسیرهای مصرف اعتبارات خرد و توانمندسازی اقتصادی زنان وام گیرنده ؛ شواهدی از ایران [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Farhadian.Homayon بررسی اثربخشی مدیریت تلفیقی آفات با رویکرد مدارس مزرعه‌ای کشاورزان( مورد مطالعه: گلخانه‌داران استان‌های تهران و البرز) [ Vol.9, Issue 1 - Winter Year 2019]
  • Faridi.AmirAli الگوسازی مولفه های نگرشی اثر گذار بر پذیرش مواد غذایی لبنی کارکردی در بین مصرف کنندگان شهری ایرانی [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]
  • Farokhbakht Foomani.Alireza طراحی مدل استراتژی بازاریابی صادرات چای برای بازارهای هدف [ Vol.9, Issue 2 - Spring Year 2019]
  • fatahi ardakani.ahmad ارزش اقتصادی برنج ارگانیک [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]
  • fathollahi.saadi پیش بینی سطوح امنیت غذایی خانوارهای روستایی بر مبنای عوامل اقتصادی ـ اجتماعی : مورد مطالعه شهرستان نهاوند [ Vol.8, Issue 3 - Summer Year 2018]
  • fathollahi.saadi بررسی نقش سرمایه اجتماعی در انگیزه اشتغال‏زایی دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج) [ Vol.5, Issue 4 - Autumn Year 2015]
  • fattahi.majid A model of marketing strategy (segmentation, targeting, and positioning) with the market development approach: The case of Iran’s leather industry [ Vol.1, Issue 4 - Autumn Year 2011]
  • fontefrancesco.michele -The Slow Food Model: A Road for Small-Scale Productions in a Globalised Market [ Vol.8, Issue 1 - Winter Year 2018]