• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 9
  • شماره39 دوره9
  • 39
    شماره 39 دوره 9 تابستان 1393

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - نقش نگرش مدیران مدارس نسبت ‌به مدیریت دانش در کارایی آنان
        حسین جعفری ثانی طیبه خونیکی درمیان سمیه زارع
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - تاثیر اینترنت بر حقوق شهروندی با تاکید بر رویکرد بازسازی اجتماعی در برنامه درسی از دیدگاه دانشجویان
        دکتر وحید فلاح ابوالقاسم بریمانی فاطمه بازرگان
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - راهکارهای بهبود کیفیت فعالیت‌های مدارس از دیدگاه اولیاء دانش آموزان
        رمضان جهانیان حمید رضا جوان بخت
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - بررسی نقش و اثرات تیپ‌های شخصیتی بر رفتار شهروندی سازمانی با میانجیگری استرس ادراک شده
        دکتر محسن اکبری سید حسام کاشانی هانی نیکوکار کامران زاهد فر
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - بررسی رابطه نحوه برخورد والدین با بحران هویت نوجوانان
        دکتر علیرضا رجایی دکتر فاطمه حاجی اربابی حمیده افضل القوم
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - نقش ویژگیهای شخصیتی در پیش بینی خودنظم ‏دهی، خودنظم دهی کوتاه مدت و خودنظم‏ دهی بلند مدت
        حسنیه گودرزی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - بررسی رابطه سلامت سازمانی با فرهنگ سازمانی مدیران سازمانهای دفاعی
        دکتر مجید ربیعی دولابی نسیم خون سیاوش قاسم شورمیج
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - اثر بخشی آموزش ذهن اگاهی بر سازگاری شغلی معلمین زن مقطع ابتدایی
        دکتر حسین اکبری امرغان زهرا آموزگار
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود