• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 7
  • شماره30 دوره7
  • 30
    شماره 30 دوره 7 بهار 1391

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - استراتژی رهبری با رویکردی دانش محور
        سلمان سفیدچیان
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - بررسی رابطه نظام ارزشی و رشد اخلاقی با هویت یابی در دانش آموزان دوره متوسطه
        طهمورث آقاجانی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - بررسی علل تعارض در بین کتابداران کتابخانه‌های عمومی مراکز استان و نقش آن در رضایت شغلی آنان
        فاطمه زارع
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - مهارتهای فراشناختی وهوش معنوى
        حسین زارع عبدالله مفاخرى
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - ارزیابی دانشگاه آزاد اسلامی ودانشگاه قم بعنوان سازمان یادگیرنده پیشرو ازدیدگاه اعضای هیات علمی
        سیف اله فضل الهی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - مدل ساختاری پیشرفت تحصیلی براساس سبک های هویت، اهداف پیشرفت، درگیری تحصیلی
        راضیه خسروجردی دکتر الهه حجازی دکتر نیک چهره محسنی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - ارزشیابی کارآیی ارزشیابی توصیفی در مدارس ابتدایی _ آموزش و پرورش منطقه 10 تهران از دیدگاه معلمان و مدیران، والدین و دانش آموزان
        قاسم شورمیج محمدرضا ایلخانی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - بررسی اثربخشـی آمـوزش مهـارت‌هـای ابـراز وجـود بر سبک اسنـادی و افسـردگـی دانشجویان
        حسـن تـوزنـده‌جـانـی نغمه باقـری قـاجـاری معصومه همتـی
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود