عالی.صمد
تبیین مشارکت مشتری برای خلق ارزش در صنعت بانکداری ایران بر مبنای ارزش ادراکشده
[
دوره16,
شماره
58
- بهارسال
1401]
عباسی نامی.حامد
ارائه چارچوب مفهومی استفاده از بازاریابی دیجیتال در بازار سرمایه بر اساس تئوریهای رفتار برنامهریزی شده و پذیرش فناوری-مورد مطالعه: شرکتهای کارگزاری بورس در تهران
[
دوره16,
شماره
61
- زمستانسال
1401]
عباسی نژاد.حسن
پیامدهای واکنش سیاستگذار به حملات سفته بازانه در بازار ارز : نقش کیفیت نهادهای سیاسی
[
دوره16,
شماره
61
- زمستانسال
1401]
عباسی.ابراهیم
ارائه و تحلیل مدل تامین مالی سبز شرکت ها از طریق صنعت بانکداری در راستای استقرار محیط زیست پایدار
[
دوره16,
شماره
58
- بهارسال
1401]
عباسی.غلامرضا
ارزیابی اثرگذاری نااطمینانی ناشی از تورم و رشد اقتصادی بر مصرف نفت و گاز در ایران
[
دوره16,
شماره
59
- تابستانسال
1401]
عدالتیان شهریاری.جمشید
عوامل مؤثر بر بینالمللیسازی بانکها
[
دوره16,
شماره
60
- پاییزسال
1401]
عزیزی.علیرضا
اندازه گیری نرخ تورم بهینه با هدف حداقلسازی نابرابری اقتصادی: رویکرد تعادل عمومی پویای تصادفی
[
دوره16,
شماره
60
- پاییزسال
1401]
عقبائی.فرشته
سودآوری مالی با تعیین الگوی روابط بین عوامل موثر بر فرهنگ مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی (مورد مطالعه : بانک ملت)
[
دوره16,
شماره
60
- پاییزسال
1401]
علوی.معصومه
بررسی تأثیر شاخصهای مرتبط با نظارت بر سازوکارهای تأمین مالی و عوامل مؤثر بر آن
[
دوره16,
شماره
60
- پاییزسال
1401]
علی نژادی.بهزاد
بررسی تاثیر ابزارهای دریافت و پرداخت الکترونیکی بر کاهش هزینه های دولت و بانکها
[
دوره16,
شماره
59
- تابستانسال
1401]
علیقلی.منصوره
ارائه مدل بازاریابی در شرایط رکود
[
دوره16,
شماره
58
- بهارسال
1401]
عمارتی بخشایش.محمدحسین
بررسی تاثیر نوسانات نرخ ارز به عنوان شاخص ارزیابی ثبات اقتصادی بر شاخصهای پایداری ارزش داراییها
[
دوره16,
شماره
60
- پاییزسال
1401]