ع

  • عالی.صمد تبیین مشارکت مشتری برای خلق ارزش در صنعت بانکداری ایران بر مبنای ارزش ادراک‌شده [ دوره16, شماره 58 - بهار سال 1401]
  • عباسی نامی.حامد ارائه چارچوب مفهومی استفاده از بازاریابی دیجیتال در بازار سرمایه بر اساس تئوری‌های رفتار برنامه‌ریزی شده و پذیرش فناوری-مورد مطالعه: شرکت‌های کارگزاری بورس در تهران [ دوره16, شماره 61 - زمستان سال 1401]
  • عباسی نژاد.حسن پیامدهای واکنش سیاست‌گذار به حملات سفته بازانه در بازار ارز : نقش کیفیت نهادهای سیاسی [ دوره16, شماره 61 - زمستان سال 1401]
  • عباسی.ابراهیم ارائه و تحلیل مدل تامین مالی سبز شرکت ها از طریق صنعت بانکداری در راستای استقرار محیط زیست پایدار [ دوره16, شماره 58 - بهار سال 1401]
  • عباسی.غلامرضا ارزیابی اثرگذاری نااطمینانی ناشی از تورم و رشد اقتصادی بر مصرف نفت و گاز در ایران [ دوره16, شماره 59 - تابستان سال 1401]
  • عدالتیان شهریاری.جمشید عوامل مؤثر بر بین‌المللی‌سازی بانک‌ها [ دوره16, شماره 60 - پاییز سال 1401]
  • عزیزی.علیرضا اندازه گیری نرخ تورم بهینه با هدف حداقلسازی نابرابری اقتصادی: رویکرد تعادل عمومی پویای تصادفی [ دوره16, شماره 60 - پاییز سال 1401]
  • عقبائی.فرشته سودآوری مالی با تعیین الگوی روابط بین عوامل موثر بر فرهنگ مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی (مورد مطالعه : بانک ملت) [ دوره16, شماره 60 - پاییز سال 1401]
  • علوی.معصومه بررسی تأثیر شاخص‌های مرتبط با نظارت بر سازوکارهای تأمین مالی و عوامل مؤثر بر آن [ دوره16, شماره 60 - پاییز سال 1401]
  • علی نژادی.بهزاد بررسی تاثیر ابزارهای دریافت و پرداخت الکترونیکی بر کاهش هزینه های دولت و بانکها [ دوره16, شماره 59 - تابستان سال 1401]
  • علیقلی.منصوره ارائه مدل بازاریابی در شرایط رکود [ دوره16, شماره 58 - بهار سال 1401]
  • عمارتی بخشایش.محمدحسین بررسی تاثیر نوسانات نرخ ارز به عنوان شاخص ارزیابی ثبات اقتصادی بر شاخصهای پایداری ارزش داراییها [ دوره16, شماره 60 - پاییز سال 1401]