• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 1
  • شماره2 دوره1
  • 2
    شماره 2 دوره 1 تابستان 1389

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - عوامل موثر بر کیفیت روابط ایجاد شده میان بانک با مشتری در صنعت بانکداری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - تاثیر اجرای مدل تعالی سازمانی بر توسعه منابع انسانی سازمان (مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو)
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - تاثیر ریسک و عدم اطمینان ادراک شده مشتریان بر میزان استفاده بانکداری اینترنتی مطالعه موردی: بانک صادرات شهرستان مشهد
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - تاثیر قیمت، طبقه نام تجاری و آگاهی از نام تجاری بر تمایلات رفتاری مشتریان تلویزیون های LCD در شهر تهران
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - الویت بندی عوامل موثر بر استقرار موفقیت آمیز سیستم مدیریت دانش در وزارت تعاون
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - رابطه سازه های بازاریابی رابطه مند با وفاداری مشتریان بانک دولتی الف
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - وضعیت ویژگی های کارآفرینی دانشویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود