• Home
  • About Us
  • Contact Us
  • Register
  • Log in
  • Order
Advanced
  • Home
  • Periods
  • Vol. 1
  • Issue2 Vol.1
  • 2
    Issue 2 Vol. 1 Summer 1389

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • List of Articles


      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        1 - عوامل موثر بر کیفیت روابط ایجاد شده میان بانک با مشتری در صنعت بانکداری
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        2 - تاثیر اجرای مدل تعالی سازمانی بر توسعه منابع انسانی سازمان (مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو)
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        3 - تاثیر ریسک و عدم اطمینان ادراک شده مشتریان بر میزان استفاده بانکداری اینترنتی مطالعه موردی: بانک صادرات شهرستان مشهد
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        4 - تاثیر قیمت، طبقه نام تجاری و آگاهی از نام تجاری بر تمایلات رفتاری مشتریان تلویزیون های LCD در شهر تهران
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        5 - الویت بندی عوامل موثر بر استقرار موفقیت آمیز سیستم مدیریت دانش در وزارت تعاون
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        6 - رابطه سازه های بازاریابی رابطه مند با وفاداری مشتریان بانک دولتی الف
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        7 - وضعیت ویژگی های کارآفرینی دانشویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری
  • Home Page
  • Site Map
  • Contact Us
  • Home
  • Site Map
  • Islamic Azad University
  • Contact Us

The rights to this website are owned by the Raimag Press Management System.
Copyright © 2021-2025

Home| Login| About Us| Contact Us|
[فارسی] [العربية] [fa] [ar]
  • IAU
  • Login