• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 2
  • شماره1 دوره2
  • 1
    شماره 1 دوره 2 پاییز 1404

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - مطالعه تطبیقی آموزش و کاربرد یادگیری هوش مصنوعی در مدارس ایران و چین (مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه، دانشگاهی)
        سوسن  حسینی فرانک موسوی
        https://doi.org/10.71494/NALM.2025.1210239
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - یادگیری نسل Z در محیط‌های چندرسانه‌ای: چالش‌های مدیریت یادگیری دیجیتال و سلامت روان
        مریم ورزیده
        https://doi.org/10.71494/NALM.2025.1227942
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - مدل مفهومی پیشگیری از عود اعتیاد مبتنی بر مدیریت یادگیری تنظیم هیجانی و یادگیری اجتماعی در مراکز اقامتی پرهیزمدار
        زهرا  امیدوار
        https://doi.org/10.71494/NALM.2025.1228702
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - نقش مدیریت یادگیری در بهینه‌سازی فرایندهای آموزشی و روانشناختی: یک پژوهش کیفی مبتنی بر تحلیل مضمون در آموزش‌وپرورش شهرستان کرمان
        نجمه  حمزه نژادی مانیا  هاشمی پور افشار
        https://doi.org/10.71494/NALM.2025.1228439
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - نقش عدالت شناختی در فرصت‌های یادگیری در چارچوب مدیریت یادگیری فراگیر
        آناهیتا   مصطفی زاده
        https://doi.org/10.71494/NALM.2025.1228477
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - طراحی مدل مدیریت یادگیری مبتنی بر عملکرد در مدیریت ورزشی
        محسن منظری توکلی
        https://doi.org/10.71494/NALM.2025.1228697
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود