• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 5
  • شماره3 دوره5
  • 3
    شماره 3 دوره 5 پاییز 1401

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تعارضات بین نسلی در سازمان (مورد مطالعه: پرسنل ستادی صنایع خودروسازی کرمان)
        رستم درخشان
        20.1001.1.26456222.1401.5.3.1.9
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - رابطه بین ساختار سازمانی و عملکرد شغلی با توجه به نقش میانجی خلاقیت در کارکنان آموزش و پرورش شرق استان مازندران
        فاطمه صغری سینا
        20.1001.1.26456222.1401.5.3.2.0
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - شناسایی مولفه های سقف شیشه ای و ارائه مدل ارزیابی آن بر اساس رویکرد آمیخته اکتشافی در شرکت ملی پخش فراورده های نفتی
        آرزو شفی حسین فهیمی تبار مجتبی احمدی سید حسین دانش محمد حیدری گوجانی
        20.1001.1.26456222.1401.5.3.3.1
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - طراحی مدل عوامل مرتبط با سازمان یادگیرنده مبتنی بر رهبری دانش و سطوح یادگیری
        رضا بیجاری علیرضا منظری توکلی سمانه مهدی زاده سنجر سلاجقه
        20.1001.1.26456222.1401.5.3.4.2
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - رتبه-بندی شاخص‌های تأثیرگذار بر جذب و نگهداری گروه‌های داوطلب مردمی
        حسین صمدی میارکلائی حمزه صمدی میارکلائی
        20.1001.1.26456222.1401.5.3.5.3
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - آسیب شناسی مدیریت منابع انسانی در تبادلات دانشی ( مطالعه کیفی: شرکت توزیع برق استان یزد)
        فاطمه شاکری
        20.1001.1.26456222.1401.5.3.6.4
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود