فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - طراحی مدل ریاضی برای بهینه سازی فرآیند برنامه ریزی تولید و کنترل موجودی در زنجیره تامین معکوس عباس طلوعی اشلقی رضا احتشام راثی ، جمشید ناظمی محمود البرزی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - بررسی تاثیر عوامل جمعیت شناختی و درک از برند بر تمایل به خرید خودروهای لوکسدر میان مصرف کنندگان کامبیز حیدر زاده فرشته رئیس روحانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - به کارگیری نظریهی رفتار برنامهریزی شده در بررسی قصد خرید سبز مصرفکنندگان حسام زندحسامی شیما پروینچی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - تبیین ارزشهای مصرفی مالکان خوردوهای سواری و تاثیر آن بر انتخاب نام تجاری(مورد مطالعه شرکت ایران خودرو) علیرضا موتمنی هادی مرادی امین همتی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - تبیین و آزمون برنامه های وفاداری بر تصمیم گیری خرید مشتریان(مطالعه موردی) علی خاتمی فیروزآبادی مجتبی صالحی فاطمه طاهری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - شناسایی و اولویتبندی عوامل انگیزشی مؤثر برتسهیم دانش بین کارکنان دانشی با رویکرد تصمیمگیری چندمعیاره فازی(F-MCDM) محمود مدیری معصومه شکیبایی ثابت حسن رنگریز دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - ارائه مدلی از رهبری اخلاقی سازگار با سازمان های دولتی ایران مرتضی حضرتی غلامرضا معمارزاده تهران دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - بررسی تاثیر مدل ارزش ویژه مشتری در شکل گیری برند رستوران های زنجیره ای احمد راه چمنی سوده سلیمی