• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 4
  • شماره10 دوره4
  • 10
    شماره 10 دوره 4 زمستان 2010

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - مدل یابی معادلات ساختاری روابط بین سازمان یادگیرنده با مدیریت کیفیت فراگیر و مدیریت دانش در شرکت بیمه ایران: تبیین یک نظریه
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - ارزیابی و نجزیه نحلیل فرایند انتقال تکنولوژی برای تولید موتورهای دیزلی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - ارزیابی بهره وری در واحدهای مجتمع نیروگاهی با استفاده از شاخص مالکم کوئست
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - بررسی کیفیت خدمات مدیریت ازتباط با مشتری و ندوین برنامه بهینه CRM در نظام بانکداری با استفاده از تکنیک Topsis
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - بررسی وضعیت عوامل کلیدی عملکرد سازمان های خدماتی با روش امتیارن متوازن
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - طرح ریزی مدل سنجی میزان بلوغ نظام مدیریت کیفیت در سازمان
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - اندازه گیری میزان تأثیر سرمایه انسانی بر عملگرد سازمانی صنعت بانکداری ایران: از دید دارایی های نامشهود
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از کیفیت خدمات در شعب بانک اقتصاد نوین مشهد
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود