• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 15
  • شماره3 دوره15
  • 3
    شماره 3 دوره 15 بهار 1404

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - واکاوی پدیدارشناسانه چگونگی تاثیر شهروند معنوی بر استفاده از فضای مجازی
        زینب  رجبی محمد جوادی پور حمیدرضا رضازاده بهادران مرتضی سمیعی زفرقندی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - تأثیر طراحی آموزشی مبتنی بر بازی وارسازی بر خودپنداره تحصیلی دانش¬آموزان
        دریا  مغیثی فاطمه جعفرخانی مجتبی رضایی راد
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - اسکولار چت یک پلتفرم هوش مصنوعی برای حمایت از پژوهشگران و نویسندگان در دنیای علمی
        فرانک موسوی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - نقش استفاده از بازهای رایانه¬ای بر رشد اخلاقی کودکان و نوجوانان
        مهدی محمدی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - تجارب زیسته معلمان از راهبردهای آموزش مجازی خود در دوران پاندمی کرونا
        آرزو نامی حمیدرضا آریانپور آزاده چوب‌فروش زاده بهاره  بهاروند
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - شخصی سازی محیط یادگیری الکترونیکی بر اساس خودکارآمدی دانشجویان
        خدیجه  آذر هلیا انصاری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - اثربخشی خود راهبری به شیوه آنلاین بر بهبود کارآفرینی اجتماعی دانش¬آموزان
        عصمت رسولی الهه رفاکار عباس  نسیمی رویا موسوی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - بررسی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس دانش استفاده از هوش مصنوعی در جامعه‌ی ایرانی
        زهرا اخوی ثمرین سعید خاکدال قوجه بگلو مریم قهرمانلو
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود