فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - شناسایی ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای آموزش زبان مبتنی بر هویت حرفهای (سهولت کسب و کار) محمد جواد زنگنه اینالو مجتبی معظمی اسماعیل کاوسی محسن عامری شهرابی 20.1001.1.22520104.1401.14.54.1.8 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - شناسایی مولفههای معماری سازمانی (مورد مطالعه: سازمان امور مالیاتی کشور) جابر کریمی جشنی امیرحسین محمدداودی لطف اله عباسی سروک 20.1001.1.22520104.1401.14.54.2.9 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - طراحی مدل توسعه یکپارچه برای ارزیابی شاخص های قابلیت بازاریابی در بانک تجارت: تبیین دیدگاه مبتنی بر منابع سید مهدی احمدی افشار سیدعباس حیدری مینا جمشیدی 20.1001.1.22520104.1401.14.54.3.0 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - شناسایی مولفه های تاثیرگذار تبلیغات آنلاین بر خرید واقعی با استفاده از روش دلفی فازی (مورد مطالعه:هلدینگ آتیه صبا ) روح اله نگهداری نیا علی پیرزاد سید نجم الدین موسوی 20.1001.1.22520104.1401.14.54.4.1 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - طراحی و تدوین مدلی برای مدیریت بهینه ریسک اعتباری در شبکه شرکتهای خدمات پس از فروش خودروسازان با استفاده از مولفه های موثر مالی و غیر مالی حمیدرضا رادمان نژاد محمد ابراهیم محمدپور زرندی مهرزاد مینویی 20.1001.1.22520104.1401.14.54.5.2 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - شناسایی عوامل موثر بر ایجاد یک سیستم پشتیبان تصمیم برای سنجش عملکرد و نوآوری سازمانی بر مبنای رویکرد گراندد تئوری (مورد مطالعه شرکتهای توسعهدهنده نرمافزاردرایران) زهره توزنده جانی جلال رضایی نور 20.1001.1.22520104.1401.14.54.6.3 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - بررسی تأثیر عوامل عاطفی بر واکنش مصرفکننده نسبت به خرید آنلاین با نقش میانجی نظریه انتخاب منطقی دنیا باوی سهیلا زرین جوی الوار شاهین راز 20.1001.1.22520104.1401.14.54.7.4 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - طراحی و تبیین مدل دلبستگی کارکنان بر اساس مدل پنج عاملی شخصیت طیبه عباسیان فر زهرا برومند علی رضائیان داریوش غلام زاده 20.1001.1.22520104.1401.14.54.8.5 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 9 - بررسی اثرات آموزش کارآفرینانه بر توسعه اخلاق کسب وکار و پاسخگویی اجتماعی لیلی فرهادی فرهاد وفایی رضا شافعی 20.1001.1.22520104.1401.14.54.9.6 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 10 - طراحی مدل کارکرد رسانه با رویکرد ارزش ویژه برند در کسبوکارهای استارتآپ اکرم قلیچ خان سینا نعمتی زاده سید کامران نوربخش 20.1001.1.22520104.1401.14.54.10.7 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 11 - بررسی تاثیرگذاری معیارهای تعهدسازمانی بر موفقیت کسب و کار در سازمان های دولتی با رویکرد آینده پژوهی سیدعلیرضا میرجعفری عبدالخالق غلامی انارستان کرمالله دانشفرد 20.1001.1.22520104.1401.14.54.11.8 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 12 - طراحی مدل خصوصیسازی برای شرکتهای دولتی با رویکرد استنتاج فازی (موردمطالعه: راهآهن جمهوری اسلامی ایران) مهدی نصیری واحد غلامرضا معمارزاده طهران سعید صیاد شیرکش 20.1001.1.22520104.1401.14.54.12.9 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 13 - سیستم مالی غیرمتمرکز (دیفای) با تاکید بر IDO ها و کاربرد آن برای کسبوکارهای نوپا و کوچکمقیاس محمد یعقوبی متین فخیمی اکمل مهدی صادقی شاهدانی 20.1001.1.22520104.1401.14.54.13.0