فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - ارائه مدل آسیب شناسی خط مشی گذاری در حوزه تعاون(مورد مطالعه: اداره کل تعاون استان تهران) مجتبی کاظمی رهبر علیرضا افشارنژاد زین العابدین امینی سابق احسان ساده 20.1001.1.22520104.1399.12.46.1.8 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - ارائه مدل متمایزسازی سازمان های پست مدرن بر خودانگاره مصرف کنندگان سمیرا قریب گرکانی بهروز قاسمی سهیل سرمد سعیدی 20.1001.1.22520104.1399.12.46.2.9 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - ارایه مدلی از روش DEMATEL و AHP به منظور شناسایی عوامل موثر بر برندسازی بر مبنای رویکرد گراندد تئوری عیسی فهیم مجتبی پورسلیمی علی حسین زاده محمد قاسمی نامقی 20.1001.1.22520104.1399.12.46.3.0 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - ارائه الگوی اثربخشی پیام تبلیغاتی با تاکید بر فرهنگ ملی ایران در بازار لوازم خانگی سیدوحید جبارزاده سید عباس حیدری سینا نعمتیزاده 20.1001.1.22520104.1399.12.46.4.1 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - تکنیکهای اصل تعهد و سازگاری در متقاعدسازی مشتریان شرکت های خدمات گردشگری سیامک حبیبی رضا شافعی هیرش سلطان آباد 20.1001.1.22520104.1399.12.46.5.2 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - ارزیابی شاخص های استراتژیک پیاده سازی بانکداری دیجیتال با استفاده از ترکیب رویکردهای مدلسازی ساختاری تفسیری و دیمتل فازی داود خسروانجم بهزاد کشانچی امیر پورقلی شوانه عبداللهی 20.1001.1.22520104.1399.12.46.6.3 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - رقابتپذیری و فضای کسب و کار محمد کمالی پور رضا زینل زاده 20.1001.1.22520104.1399.12.46.7.4 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - ارایه الگوی کسب و کار در بازار کالاهای صنعتی و واسطه ای (قطعات یدکی خودرو) با تاکید بر نقش زنجیره ارزش در حوزه تجارت الکترونیک اصغر باباپور حمیدرضا سعیدنیا زهرا علیپور درویش 20.1001.1.22520104.1399.12.46.8.5 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 9 - شناسایی مؤلفههای اقتصاد مقاومتی مؤثر بر بازاریابی استراتژیک در صنعت هتلداری الهام کیان مهر سهیل سرمدسعیدی بهروز قاسمی 20.1001.1.22520104.1399.12.46.9.6 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 10 - طراحی مدل استوار شبکه پویای زنجیره تامین محصولات متنوع جهانی در شرایط عدم قطعیت محمد مختاری ابوتراب علیرضایی حسن جوانشیر محمود مدیری 20.1001.1.22520104.1399.12.46.10.7 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 11 - توسعه محصول جدید از طریق توسعه فرهنگ حمایت از نوآوری و دوسوتوانی سازمانی (مورد مطالعه: تولید کنندگان لوازم و تجهیزات ورزشی) محمد معصوم نگار نوروزی 20.1001.1.22520104.1399.12.46.11.8 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 12 - ارزش در معرض ریسک در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکردهای پارامتریک و ناپارامتریک ابرهیم قنبری ممشی سیدعلی نبوی چاشمی عرفان معماریان 20.1001.1.22520104.1399.12.46.12.9 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 13 - مدل سازی و طراحی شبکه زنجیره تامین دو هدفه با در نظر گرفتن مدیریت ارتباط با مشتری: مطالعه موردی محسن اعتماد نوید نظافتی محمد رضا فتحی 20.1001.1.22520104.1399.12.46.13.0 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 14 - بررسی نقش مولفههای فرهنگ سازمانی در بهبود مدیریت تحول (مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهر کرمانشاه) نادر نادری پویا نظری سمیرا اکبری 20.1001.1.22520104.1399.12.46.14.1 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 15 - مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر قصد خرید محصولات غذایی خارجی مریم ظریف ثاقب سیدکامران نوربخش میرفیض فلاح 20.1001.1.22520104.1399.12.46.15.2 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 16 - واکاوی اثر تناسب خود بر قصد خرید بانوان شهر تهران از برندهای لوکس (مورد مطالعه: صنعت پوشاک) حسین نوروزی فاطمه درویش علی شجاع 20.1001.1.22520104.1399.12.46.16.3 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 17 - ارایه مدل کمی توسعه کسب و کارهای نوین مبتنی بر رویکرد محله محور در کلان شهر تهران احسان یزدانی سید محمود هاشمی عبدالله نعامی 20.1001.1.22520104.1399.12.46.17.4