• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 2
  • شماره3 دوره2
  • 3
    شماره 3 دوره 2 پاییز 1402

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - تأثیر کیفیت اطلاعات و فناوری اطلاعات بر مدیریت کسب و کار با نقش تعدیل کننده پشتیبانی سازمانی ( مورد مطالعه: اصناف شهرستان قدس)
        حسین  قجری محمدرضا قربانیان
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - ارائه مدلی از پیش ران ها و پس ران های متغیر اکنون گرایی بر رفتار خریداران
        معصومه   حسن خانی سید عبدالله حیدریه فرشاد فائزی رازی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - تاثیر ابعاد کیفیت خدمات بر وفاداری و اعتماد مشتریان شعب بانک ملت در شهر تهران
        سید عباس سید رزاقی نعیمه محسنی کیا
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - نقش مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی در افزایش وفاداری مصرف‌کننده
        سولماز  هاشمی فرزاد آسایش
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - تاثیر بازاریابی دیجیتال بر عملکرد بازاریابی بادرنظر گرفتن نقش میانجی تحول دیجیتال و قابلیت بازاریابی در صنعت مد و پوشاک
        آرزو قاسمی آرش زارع طلب
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - بررسی زمان ورود به بازار سهام و اثر تمایلی سرمایه گذاران خرد شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
        سید فرزاد هاشمی محمد کربلائی
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود