ا

  • اسگندری.کریم موفقیت مدیریت ارتباط با ارباب رجوع و نقش مدیریت دانش در آن (مطالعه موردی: سازمان شهرداری شهرستان اسکو) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1395]

آ

  • آریا.انیسا بررسی تاثیر اسناد برند، باور برند، شایعات برند بر وفاداری برند. مطالعه موردی: (شرکت های چرم واقع در شهر تبریز) [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1395]

ب

  • بوداقی خواجه نوبر.حسین بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت مبتنی بر تولید بهنگام و عملکرد مالی شرکتهای خودرویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • بوداقی خواجه نوبر.حسین بررسی میزان تاثیر تبلیغات تجاری بر ارزش ویژه ی برند (مطالعه موردی: کارخانجات شکلات سازی آذربایجان شرقی) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1395]

ج

  • جعفری نویمی پور.نیما بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی، استراتژی سازمانی و نوآوری در فناوری بر اثربخشی سیستمهای الکترونیکی مدیریت ارتباط با مشتری [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • جعفری نویمی پور.نیما بهبود عملکرد سازمان از طریق زنجیره ارزش و تسهیم دانش [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1395]

چ

  • چاربند.یگانه بهبود عملکرد سازمان از طریق زنجیره ارزش و تسهیم دانش [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1395]

ح

  • حمدی کهنعلی.رضا ا شناسایی و اولویت‌بندی عوامل بروز تعارض و راهبردهای مدیریتی آن با استفاده از تکنیک‌های تصمیم‌گیری چند معیاره فازی در شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1395]

خ

  • خدیوی.اسدالله بررسی تأثیر مدیریت دانش در خلاقیت کارکنان شرکت گاز شهرستان ارومیه [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • خیری.سحر رابطه ی مشتری مداری و ارزش ویژه برند آناتا (مطالعه موردی: شرکت آناتا) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1395]

د

  • دانش فر.طاهره بررسی تأثیر مدیریت دانش در خلاقیت کارکنان شرکت گاز شهرستان ارومیه [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1395]

ر

  • رستم زاده.رضا اثرات عوامل محیطی بر عملکرد بازاریابی سبز؛ مطالعه موردی: شرکت شیرین عسل [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • رستم زاده.رضا نقش قابلیت‌های پرسنل در چابکی زنجیره تأمین (مطالعه موردی: کارکنان شرکت دخانیات استان آذربایجان غربی) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1395]
  • رستم زاده.رضا بررسی تاثیر مدیریت زنجیره تامین سبز بر چابکی سازمانی (مطالعه موردی: ایران خودرو تبریز) [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1395]

ز

  • زارعی.بتول نقش سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) در بهره‌وری سازمان مطالعه موردی: شرکت تراکتور‌سازی تبریز [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1395]

س

  • سلطانی.زینب بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی، استراتژی سازمانی و نوآوری در فناوری بر اثربخشی سیستمهای الکترونیکی مدیریت ارتباط با مشتری [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • سیفی شجاعی.حمیده ارزیابی عوامل موثر بر بهبود عملکرد مدیریت زنجیره تامین با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی در صنایع غذایی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • سیفی.آیسان بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت مبتنی بر تولید بهنگام و عملکرد مالی شرکتهای خودرویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1395]

ع

  • عبدالعلی‌پور.امیرحسین ارائه الگویی برای تصمیم‌گیری لجستیک در زمان بحران [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • عبدلی.مریم بررسی نقش ویژگی های مرکزی و پیرامونی در سازگاری با بانکداری موبایل با متغیر تعدیل گر خودکارآمدی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • علی محمدی سیابان.اصغر اثرات عوامل محیطی بر عملکرد بازاریابی سبز؛ مطالعه موردی: شرکت شیرین عسل [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1395]

ف

  • فیضی.جعفر صادق بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی در جذب مشتریان وفادار به کمک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM (مطالعه موردی: موسسه مالی اعتباری کوثر) [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1395]

و

  • ولی زاده اوغانی.اکبر اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه سرمایه گذاری در منطقه آزاد تجاری ارس با به‌کارگیری تکنیک TOPSIS [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1395]