احمدی.علیرضا
ارائه مدل بهره وری اقتصادی براساس نوآوری با تأکید بر توسعه منابع انسانی
[
دوره4,
شماره
10
- زمستانسال
1398]
اسگندری.کریم
نقش سلامت روانی مدیران در مسئولیت اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی
[
دوره2,
شماره
6
- زمستانسال
1396]
اسگندری.کریم
موفقیت مدیریت ارتباط با ارباب رجوع و نقش مدیریت دانش در آن (مطالعه موردی: سازمان شهرداری شهرستان اسکو)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
اسگندری.کریم
ارائه مدل بهره وری اقتصادی براساس نوآوری با تأکید بر توسعه منابع انسانی
[
دوره4,
شماره
10
- زمستانسال
1398]
اسگندری.کریم
بررسی وضعیت اخلاق حرفه ای فرماندهان نیروی انتظامی استان آذربایجانشرقی
[
دوره3,
شماره
8
- زمستانسال
1397]
اسماعیلی پرودل.شیما
بررسی تأثیر هوش هیجانی بر عملکرد خلاق کارکنان با توجه به نقش عدم اطمینان محیطی و هوش فرهنگی (مورد مطالعه: سازمان دامپزشکی ارومیه)
[
دوره4,
شماره
10
- زمستانسال
1398]
افتخاری سینجانی.سیده شیما
بررسی نقش مسئولیتهای اجتماعی، کیفیت خدمات و هویت مشترک سازمان و مشتری بر رضایتمندی و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک پاسارگاد)
[
دوره2,
شماره
5
- تابستانسال
1396]
آ
آب چر.بهجت
بررسی کارایی شهرک های صنعتی مستقر در استان زنجان با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها (DEA)
[
دوره3,
شماره
7
- تابستانسال
1397]
آریا.انیسا
بررسی تاثیر اسناد برند، باور برند، شایعات برند بر وفاداری برند. مطالعه موردی: (شرکت های چرم واقع در شهر تبریز)
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
ب
بوداقی خواجه نوبر.حسین
ارزیابی رابطه بین سرمایه اجتماعی و عملکرد صادرات با تاکید بر نقش میانجی همکاری و تعهد سازمانی (مطالعه موردی: شرکت اسنوا)
[
دوره2,
شماره
5
- تابستانسال
1396]
بوداقی خواجه نوبر.حسین
بررسی میزان تاثیر تبلیغات تجاری بر ارزش ویژه ی برند (مطالعه موردی: کارخانجات شکلات سازی آذربایجان شرقی)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
بوداقی خواجه نوبر.حسین
بررسی تأثیر ابعاد اقتصاد پایدار بر عملکرد بازاریابی صنعت گردشگری
[
دوره3,
شماره
8
- زمستانسال
1397]
بوداقی خواجه نوبر.حسین
بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت مبتنی بر تولید بهنگام و عملکرد مالی شرکتهای خودرویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1395]
بیک زاد.جعفر
بررسی تأثیر استفاده از استراتژی بازاریابی سبز بر ترجیح مشتریان در خرید و وفاداری مصرفکننده به برند محصولات خانگی سبز
[
دوره2,
شماره
6
- زمستانسال
1396]
بیک زاد.جعفر
تأثیر تبلیغات دهان به دهان بر ترجیحات مشتری
[
دوره2,
شماره
5
- تابستانسال
1396]
پ
پیرپاره.صبا
بررسی و ارائه راهکارهای بهره گیری مطلوب از فناوریهای جدید در دوره ابتدایی
[
دوره4,
شماره
9
- تابستانسال
1398]
پیوسته.علی اکبر
طراحی مدل نقش زنان در فرایند تصمیمگیری خریدهای خانوادگی با درنظر گرفتن تأثیر بازاریابی ویروسی (مطالعه موردی: زنان کلانشهر تبریز)
[
دوره4,
شماره
10
- زمستانسال
1398]
پیوسته.علی اکبر
نقش استراتژیهای کارآفرینی در موفقیت کسبوکارهای کوچک و متوسط و اولویت بندی استراتژی ها به روش AHP (مورد مطالعه: استان آذربایجان شرقی)
[
دوره4,
شماره
9
- تابستانسال
1398]
ت
تقی زاده.محمد
ارزیابی تأثیر توانمندی بازاریابی بر عملکرد شرکت با توجه به نقش تعدیلکنندگی توان سازمانی: (مطالعه موردی شرکت مارال صنعت ارومیه)
[
دوره2,
شماره
6
- زمستانسال
1396]
تمیزی.علیرضا
بررسی تأثیر فضای سیاسی ادراکشده بر تعهد عاطفی با نقش تبدیلگر کار تیمی و مهارت سیاسی
[
دوره4,
شماره
10
- زمستانسال
1398]
ج
جعفری نویمی پور.نیما
بهبود عملکرد سازمان از طریق زنجیره ارزش و تسهیم دانش
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
جعفری نویمی پور.نیما
بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی، استراتژی سازمانی و نوآوری در فناوری بر اثربخشی سیستمهای الکترونیکی مدیریت ارتباط با مشتری
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1395]
جمشیدی.شیدا
بررسی تأثیر فضای سیاسی ادراکشده بر تعهد عاطفی با نقش تبدیلگر کار تیمی و مهارت سیاسی
[
دوره4,
شماره
10
- زمستانسال
1398]
جودی فام.افشین
بررسی سیستمهای ارزشی مدیریت استعداد در راستای بهبود عملکرد (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اورمیه)
[
دوره3,
شماره
7
- تابستانسال
1397]
چ
چاربند.یگانه
بهبود عملکرد سازمان از طریق زنجیره ارزش و تسهیم دانش
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
چاربند.یگانه
بررسی و ارائه راهکارهای بهره گیری مطلوب از فناوریهای جدید در دوره ابتدایی
[
دوره4,
شماره
9
- تابستانسال
1398]
ح
حازم.الناز
طراحی مدل نقش زنان در فرایند تصمیمگیری خریدهای خانوادگی با درنظر گرفتن تأثیر بازاریابی ویروسی (مطالعه موردی: زنان کلانشهر تبریز)
[
دوره4,
شماره
10
- زمستانسال
1398]
حسین زاده.امیدعلی
مطالعه تطبیقی پیشرفت تحصیلی، شادکامی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان در مدارس شهرستان هریس
[
دوره4,
شماره
9
- تابستانسال
1398]
حسین زاده.کامران
تأثیر مدیریت دانش مشتری بر اثربخشی با تاکید بر نقش میانجی چابکی سازمانی )مورد مطالعه: بانک سپه آذربایجان غربی(
[
دوره3,
شماره
8
- زمستانسال
1397]
حمدی کهنعلی.رضا ا
شناسایی و اولویتبندی عوامل بروز تعارض و راهبردهای مدیریتی آن با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری چند معیاره فازی در شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
خ
خدیوی.اسدالله
بررسی تأثیر مدیریت دانش در خلاقیت کارکنان شرکت گاز شهرستان ارومیه
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
خرمی.غلامرضا
بررسی تأثیر برنامهریزی منابع سازمانی، مدیریت زنجیره تأمین و مدیریت منابع انسانی بر عملکرد شرکت
[
دوره2,
شماره
5
- تابستانسال
1396]
خیری.سحر
رابطه ی مشتری مداری و ارزش ویژه برند آناتا (مطالعه موردی: شرکت آناتا)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
د
دانش فر.طاهره
بررسی تأثیر مدیریت دانش در خلاقیت کارکنان شرکت گاز شهرستان ارومیه
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
درودی.هما
بررسی کارایی شهرک های صنعتی مستقر در استان زنجان با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها (DEA)
[
دوره3,
شماره
7
- تابستانسال
1397]
دلشاد.زهرا
طراحی زنجیره تأمین چابک با برنامهریزی یکپارچه تولید، انتخاب سفارشات و قیمتگذاری
[
دوره3,
شماره
7
- تابستانسال
1397]
دلشاد.زهرا
ارائه مدل پویایی سیستمها برای ارزیابی عوامل مؤثر بر میزان سبز بودن مدیریت زنجیره تأمین
[
دوره2,
شماره
6
- زمستانسال
1396]
دهقان دهنوی.حسن
طراحی زنجیره تأمین چابک با برنامهریزی یکپارچه تولید، انتخاب سفارشات و قیمتگذاری
[
دوره3,
شماره
7
- تابستانسال
1397]
ر
رستم زاده.رضا
بررسی تأثیر هوش هیجانی بر عملکرد خلاق کارکنان با توجه به نقش عدم اطمینان محیطی و هوش فرهنگی (مورد مطالعه: سازمان دامپزشکی ارومیه)
[
دوره4,
شماره
10
- زمستانسال
1398]
رستم زاده.رضا
بررسی تاثیر مدیریت زنجیره تامین سبز بر چابکی سازمانی (مطالعه موردی: ایران خودرو تبریز)
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
رستم زاده.رضا
نقش قابلیتهای پرسنل در چابکی زنجیره تأمین (مطالعه موردی: کارکنان شرکت دخانیات استان آذربایجان غربی)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
رستم زاده.رضا
تأثیر مدیریت دانش مشتری بر اثربخشی با تاکید بر نقش میانجی چابکی سازمانی )مورد مطالعه: بانک سپه آذربایجان غربی(
[
دوره3,
شماره
8
- زمستانسال
1397]
رستم زاده.رضا
اثرات عوامل محیطی بر عملکرد بازاریابی سبز؛ مطالعه موردی: شرکت شیرین عسل
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1395]
رمضانی.مجتبی
مدل مسیری بهرهوری صادراتی از طریق استراتژیهای ورود به بازارهای جدید بر اساس دیدگاه مبتنی بر منابع
[
دوره4,
شماره
9
- تابستانسال
1398]
رمضانی.مجتبی
طراحی زنجیره تأمین سبز حلقه بسته در شرایط رقابتی بودن تقاضا و قیمت گذاری محصولات به صورت همزمان با استفاده از الگوریتم جهش قورباغه
[
دوره4,
شماره
10
- زمستانسال
1398]
ز
زارعی.بتول
نقش سیستمهای برنامهریزی منابع سازمانی (ERP) در بهرهوری سازمان مطالعه موردی: شرکت تراکتورسازی تبریز
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1395]
س
سرابی نژاد.صدیقه
اولویت بندی عوامل مؤثر بر رضایت شغلی و ارتباط آن بر تعهد سازمانی با بکارگیری تکنیک تاپسیس (مورد مطالعه: شرکت ملی پخش فراوردههای نفتی اذربایجان شرقی)
[
دوره3,
شماره
7
- تابستانسال
1397]
سروی.هوشنگ
مطالعه تطبیقی پیشرفت تحصیلی، شادکامی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان در مدارس شهرستان هریس
[
دوره4,
شماره
9
- تابستانسال
1398]
سلطانی.زینب
بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی، استراتژی سازمانی و نوآوری در فناوری بر اثربخشی سیستمهای الکترونیکی مدیریت ارتباط با مشتری
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1395]
سیفی شجاعی.حمیده
ارزیابی عوامل موثر بر بهبود عملکرد مدیریت زنجیره تامین با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی در صنایع غذایی
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
سیفی.آیسان
بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت مبتنی بر تولید بهنگام و عملکرد مالی شرکتهای خودرویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1395]
ش
شعبان نژاد.فاطمه
تأثیر CRM و ERP بر ارزش عملکرد سازمان با در نظر گرفتن نقش میانجی سیستم و فرآیند یکپارچه (مطالعه موردی: شرکت محورسازان ایرانخودرو)
[
دوره2,
شماره
5
- تابستانسال
1396]
شهری مجارشین.علی اکبر
بررسی نقش مسئولیتهای اجتماعی، کیفیت خدمات و هویت مشترک سازمان و مشتری بر رضایتمندی و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک پاسارگاد)
[
دوره2,
شماره
5
- تابستانسال
1396]
عباس نژاد.طیبه
سنجش و اولویت بندی استراتژیهای مدیریت زنجیره تأمین سبز با روش تحلیل سلسلهمراتبی فازی
[
دوره3,
شماره
7
- تابستانسال
1397]
عبدالعلیپور.امیرحسین
ارائه الگویی برای تصمیمگیری لجستیک در زمان بحران
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
عبدلی.مریم
بررسی نقش ویژگی های مرکزی و پیرامونی در سازگاری با بانکداری موبایل با متغیر تعدیل گر خودکارآمدی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
عرفای جمشیدی.شادی
ارائه مدل بهره وری اقتصادی براساس نوآوری با تأکید بر توسعه منابع انسانی
[
دوره4,
شماره
10
- زمستانسال
1398]
عرفای جمشیدی.شیدا
ارائه مدل بهره وری اقتصادی براساس نوآوری با تأکید بر توسعه منابع انسانی
[
دوره4,
شماره
10
- زمستانسال
1398]
عرفای جمشیدی.شیدا
بررسی تأثیر فضای سیاسی ادراکشده بر تعهد عاطفی با نقش تبدیلگر کار تیمی و مهارت سیاسی
[
دوره4,
شماره
10
- زمستانسال
1398]
علی محمدی سیابان.اصغر
اثرات عوامل محیطی بر عملکرد بازاریابی سبز؛ مطالعه موردی: شرکت شیرین عسل
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1395]
ف
فخیمی آذر.سیروس
بررسی اثرات فرایندهای مدیریت دانش بر مدیریت منابع انسانی با تاکید بر نقش میانجی بهره- برداری از دانش (مطالعه موردی: گمرک رازی استان آذربایجان غربی)
[
دوره3,
شماره
8
- زمستانسال
1397]
فرخی.سیامک
تأثیر تبلیغات دهان به دهان بر ترجیحات مشتری
[
دوره2,
شماره
5
- تابستانسال
1396]
فضلی.امیر
ارزیابی و رتبهبندی موانع و تنگناهای توسعه گمرک الکترونیک (مطالعه موردی: گمرکات استان آذربایجان غربی)
[
دوره2,
شماره
6
- زمستانسال
1396]
فقهی فرهمند.ناصر
مدیریت استراتژیک دانش در سازمان با رویکرد تکنولوژی اطلاعات
[
دوره2,
شماره
5
- تابستانسال
1396]
فیضی.جعفر صادق
بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی در جذب مشتریان وفادار به کمک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM (مطالعه موردی: موسسه مالی اعتباری کوثر)
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
ق
قربانی.علی
طراحی مدل نقش زنان در فرایند تصمیمگیری خریدهای خانوادگی با درنظر گرفتن تأثیر بازاریابی ویروسی (مطالعه موردی: زنان کلانشهر تبریز)
[
دوره4,
شماره
10
- زمستانسال
1398]
قلی پور.پروانه
ارائه مدل ترکیبی و بررسی چابکی سازی زنجیره تأمین با بهرهگیری از الگوریتم های تصمیم گیریهای چند شاخصهای DNAP و VIKOR (مطالعه موردی: صنایع تولیدی)
[
دوره4,
شماره
9
- تابستانسال
1398]
کاوسی کلجاهی.هما
ارزیابی رابطه بین سرمایه اجتماعی و عملکرد صادرات با تاکید بر نقش میانجی همکاری و تعهد سازمانی (مطالعه موردی: شرکت اسنوا)
[
دوره2,
شماره
5
- تابستانسال
1396]
م
محمودزاده.احد
بررسی تأثیر برنامهریزی منابع سازمانی، مدیریت زنجیره تأمین و مدیریت منابع انسانی بر عملکرد شرکت
[
دوره2,
شماره
5
- تابستانسال
1396]
محمودی میمند.محمد
تأثیر CRM و ERP بر ارزش عملکرد سازمان با در نظر گرفتن نقش میانجی سیستم و فرآیند یکپارچه (مطالعه موردی: شرکت محورسازان ایرانخودرو)
[
دوره2,
شماره
5
- تابستانسال
1396]
مظفری.محمد مهدی
ارائه مدل ترکیبی و بررسی چابکی سازی زنجیره تأمین با بهرهگیری از الگوریتم های تصمیم گیریهای چند شاخصهای DNAP و VIKOR (مطالعه موردی: صنایع تولیدی)
[
دوره4,
شماره
9
- تابستانسال
1398]
منافی.سید محمد
نقش استراتژیهای کارآفرینی در موفقیت کسبوکارهای کوچک و متوسط و اولویت بندی استراتژی ها به روش AHP (مورد مطالعه: استان آذربایجان شرقی)
[
دوره4,
شماره
9
- تابستانسال
1398]
منصوری.فرزانه
سنجش و اولویت بندی استراتژیهای مدیریت زنجیره تأمین سبز با روش تحلیل سلسلهمراتبی فازی
[
دوره3,
شماره
7
- تابستانسال
1397]
منفرد معصوم.نگار
نقش سلامت روانی مدیران در مسئولیت اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی
[
دوره2,
شماره
6
- زمستانسال
1396]
مهرابی.سارا
بررسی و ارائه راهکارهای بهره گیری مطلوب از فناوریهای جدید در دوره ابتدایی
[
دوره4,
شماره
9
- تابستانسال
1398]
میراب خانباغی.نگین
بررسی وضعیت اخلاق حرفه ای فرماندهان نیروی انتظامی استان آذربایجانشرقی
[
دوره3,
شماره
8
- زمستانسال
1397]
میرزائی میلانی.سیاوش
بررسی تأثیر ابعاد اقتصاد پایدار بر عملکرد بازاریابی صنعت گردشگری
[
دوره3,
شماره
8
- زمستانسال
1397]
ن
نصرالهی سعیدلو.رضا
طراحی زنجیره تأمین سبز حلقه بسته در شرایط رقابتی بودن تقاضا و قیمت گذاری محصولات به صورت همزمان با استفاده از الگوریتم جهش قورباغه
[
دوره4,
شماره
10
- زمستانسال
1398]
نصرالهی سعیدلو.رضا
مدل مسیری بهرهوری صادراتی از طریق استراتژیهای ورود به بازارهای جدید بر اساس دیدگاه مبتنی بر منابع
[
دوره4,
شماره
9
- تابستانسال
1398]
نعامی.عبداله
بررسی نقش مسئولیتهای اجتماعی، کیفیت خدمات و هویت مشترک سازمان و مشتری بر رضایتمندی و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک پاسارگاد)
[
دوره2,
شماره
5
- تابستانسال
1396]
ولی زاده اوغانی.اکبر
اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه سرمایه گذاری در منطقه آزاد تجاری ارس با بهکارگیری تکنیک TOPSIS
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
ی
یاوری.علی
بررسی تأثیر استفاده از استراتژی بازاریابی سبز بر ترجیح مشتریان در خرید و وفاداری مصرفکننده به برند محصولات خانگی سبز
[
دوره2,
شماره
6
- زمستانسال
1396]
یاوری.علی
تأثیر تبلیغات دهان به دهان بر ترجیحات مشتری
[
دوره2,
شماره
5
- تابستانسال
1396]