ح

  • حاجی انزهایی.زهرا آزمون مدل نگرش به اوقات فراغت و تضاد کار اوقات فراغت با رضایت از اوقات فراغت با تاکید بر فعالیت بدنی در کارکنان وزارت ورزش و جوانان [ دوره12, شماره 39 - پاییز سال 1399]
  • حامی.محمد شاخص ها و مؤلفه‌های اثرگذار بر توسعه بین‌المللی تنیس روی میز ایران (اکتشاف و روایی سنجی با رویکرد آمیخته) [ دوره12, شماره 39 - پاییز سال 1399]
  • حسینی روش.سیدمحمدحسین تحلیل نقش تعدیل کنندگی فشار اجتماعی- فرهنگی برای کاهش وزن و تغییر بدنی در نوجوانان چاق و دارای وزن طبیعی [ دوره12, شماره 40 - زمستان سال 1399]
  • حسینی.سید عماد اولویت بندی عوامل موثر بر برند سازی سازمان لیگ فوتبال ایران [ دوره12, شماره 39 - پاییز سال 1399]
  • حیدری نقدعلی.زهرا تحلیل موانع استفاده از سیستم اشتراک دوچرخه توسط شهروندان شیرازی در تفریح و سفرهای شهری [ دوره12, شماره 40 - زمستان سال 1399]
  • حیدری.رضا مدلسازی نقش بازاریابی ارتباطی بر عشق برند هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال ایران (مورد مطالعه: باشگاه فرهنگی ورزشی فرش‌آرا مشهد) [ دوره12, شماره 38 - تابستان سال 1399]