ش

  • شجاعی باغینی.گلنار طراحی مدل بازاریابی در جامعه مبتنی بر تجربه مشتری در طبیعت‌گردی استان مازندران [ دوره16, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • شجاعی باغینی.گلنار شناسایی نقش تجربه مشتریان در درک رفتار خرید در فروشگاه‌های زنجیره‌ای تخفیفی [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • شیروانی.علیرضا بررسی راهبرد های توانمند سازی فرهنگی در مناطق حاشیه نشین شهر اصفهان [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • شیری.طهمورث مقایسه سرمایه اجتماعی دانشجویان دختر و پسر ورزشکار و غیر ورزشکار [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1401]