ا

  • اسدزاده مقدم.بهرام ارائه مدل برندسازی بین المللی مبتنی بر مدیریت برند راهبردی در صنعت آرایشی و بهداشتی ایران [ دوره30, شماره 93 - تابستان سال 1403]
  • اقیان.علی طراحی الگوی مدیریت عملکرد سه¬سطحی منابع انسانی (مورد مطالعه: نواحی 124گانه شهرداری تهران) [ دوره30, شماره 92 - بهار سال 1403]
  • ایران نژاد پاریزی.الهام طراحی مدل اشتیاق کارآفرینانه تیمی بر عملکرد استارتاپ ها با رویکرد خودکارآمدی تیم [ دوره30, شماره 93 - تابستان سال 1403]
  • ایمان خان.نیلوفر ارائه مدل برندسازی بین المللی مبتنی بر مدیریت برند راهبردی در صنعت آرایشی و بهداشتی ایران [ دوره30, شماره 93 - تابستان سال 1403]

پ

  • پقه.عبدالعزیز طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در شبکه‌های اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی سببی [ دوره30, شماره 92 - بهار سال 1403]

ت

  • ترابی.تقی تبیین ابعاد استراتژی نوآوری بانک‌ها با تمرکز بر تحول دیجیتال [ دوره30, شماره 92 - بهار سال 1403]

ج

  • جعفری پور.میثم اعتبارتجاري، ساختار مالکيت و تامين مالي غير رسمي (مطالعه موردی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) [ دوره30, شماره 92 - بهار سال 1403]

چ

  • چراغی.نسرین طراحی الگوی پدیده اجتناب دفاعی در تصمیم گیری مدیران در سازمان های دولتی شهر ایلام بر مبنای نظریه داده بنیاد [ دوره30, شماره 93 - تابستان سال 1403]

ح

  • حدادی.حمیده تبیین ابعاد استراتژی نوآوری بانک‌ها با تمرکز بر تحول دیجیتال [ دوره30, شماره 92 - بهار سال 1403]

خ

  • خمسه.عباس ارائه مدل راهبردی بکارگیری ‌فناوری‌های نوین در صنعت رسانه با رویکرد سیستم استنتاج فازی [ دوره30, شماره 93 - تابستان سال 1403]
  • خواجه ئیان.داتیس کارآفرینی خانوادگی: یک مطالعه مورد کاوی برای تبیین نقش فرزندان در رقابت‌پذیری کسب‌وکارهای خانوادگی [ دوره30, شماره 92 - بهار سال 1403]

ر

  • رادفر.رضا ارائه مدل راهبردی بکارگیری ‌فناوری‌های نوین در صنعت رسانه با رویکرد سیستم استنتاج فازی [ دوره30, شماره 93 - تابستان سال 1403]
  • رشادت جو.حمیده طراحی مدل اشتیاق کارآفرینانه تیمی بر عملکرد استارتاپ ها با رویکرد خودکارآمدی تیم [ دوره30, شماره 93 - تابستان سال 1403]
  • رضائیان.علی طراحی الگوی مدیریت عملکرد سه¬سطحی منابع انسانی (مورد مطالعه: نواحی 124گانه شهرداری تهران) [ دوره30, شماره 92 - بهار سال 1403]

س

  • سعیدی.پرویز طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در شبکه‌های اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی سببی [ دوره30, شماره 92 - بهار سال 1403]

ش

  • شاکری.رویا تبیین ابعاد استراتژی نوآوری بانک‌ها با تمرکز بر تحول دیجیتال [ دوره30, شماره 92 - بهار سال 1403]
  • شهرکی پور.حسن طراحی الگوی استقرار مدیریت کیفیت جامع در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره30, شماره 93 - تابستان سال 1403]
  • شهیدی.عالمه کارآفرینی خانوادگی: یک مطالعه مورد کاوی برای تبیین نقش فرزندان در رقابت‌پذیری کسب‌وکارهای خانوادگی [ دوره30, شماره 92 - بهار سال 1403]
  • شیری.اردشیر طراحی الگوی پدیده اجتناب دفاعی در تصمیم گیری مدیران در سازمان های دولتی شهر ایلام بر مبنای نظریه داده بنیاد [ دوره30, شماره 93 - تابستان سال 1403]

ص

  • صابر گرگانی.افسانه طراحی الگوی استقرار مدیریت کیفیت جامع در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره30, شماره 93 - تابستان سال 1403]
  • صادقی آرانی.زهرا توسعه راهبردهای آمیخته بازاریابی اجتماعی برای ترغیب مردم به وقف در بخش آموزش عالی: رویکرد نظریه برخاسته از داده ها [ دوره30, شماره 92 - بهار سال 1403]
  • صالحی.علی رضا طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در شبکه‌های اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی سببی [ دوره30, شماره 92 - بهار سال 1403]

ط

  • طالبی.کامبیز طراحی مدل اشتیاق کارآفرینانه تیمی بر عملکرد استارتاپ ها با رویکرد خودکارآمدی تیم [ دوره30, شماره 93 - تابستان سال 1403]
  • طولابی.زینب طراحی الگوی پدیده اجتناب دفاعی در تصمیم گیری مدیران در سازمان های دولتی شهر ایلام بر مبنای نظریه داده بنیاد [ دوره30, شماره 93 - تابستان سال 1403]

ع

  • علمشاهی.احمد ارائه مدل راهبردی بکارگیری ‌فناوری‌های نوین در صنعت رسانه با رویکرد سیستم استنتاج فازی [ دوره30, شماره 93 - تابستان سال 1403]

غ

  • غلامزاده.داریوش طراحی الگوی مدیریت عملکرد سه¬سطحی منابع انسانی (مورد مطالعه: نواحی 124گانه شهرداری تهران) [ دوره30, شماره 92 - بهار سال 1403]

ف

  • فانی.مجید ارائه مدل برندسازی بین المللی مبتنی بر مدیریت برند راهبردی در صنعت آرایشی و بهداشتی ایران [ دوره30, شماره 93 - تابستان سال 1403]
  • فتاحی.مجید ارائه مدل برندسازی بین المللی مبتنی بر مدیریت برند راهبردی در صنعت آرایشی و بهداشتی ایران [ دوره30, شماره 93 - تابستان سال 1403]
  • فتحه.محمد حسین اعتبارتجاري، ساختار مالکيت و تامين مالي غير رسمي (مطالعه موردی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) [ دوره30, شماره 92 - بهار سال 1403]

ق

  • قدسی.ابراهیم شناسایی و ارزیابی عوامل کلیدی موثر بر آینده بانکداری با تمرکز بر بلاک‌چین با رویکرد فازی [ دوره30, شماره 93 - تابستان سال 1403]

گ

  • گرجی.یاسمن کارآفرینی خانوادگی: یک مطالعه مورد کاوی برای تبیین نقش فرزندان در رقابت‌پذیری کسب‌وکارهای خانوادگی [ دوره30, شماره 92 - بهار سال 1403]

م

  • محقر.علی شناسایی و ارزیابی عوامل کلیدی موثر بر آینده بانکداری با تمرکز بر بلاک‌چین با رویکرد فازی [ دوره30, شماره 93 - تابستان سال 1403]
  • مقدم نژاد.مهرشاد توسعه راهبردهای آمیخته بازاریابی اجتماعی برای ترغیب مردم به وقف در بخش آموزش عالی: رویکرد نظریه برخاسته از داده ها [ دوره30, شماره 92 - بهار سال 1403]
  • ملکی.محمدحسن شناسایی و ارزیابی عوامل کلیدی موثر بر آینده بانکداری با تمرکز بر بلاک‌چین با رویکرد فازی [ دوره30, شماره 93 - تابستان سال 1403]

و

  • وظیغه دوست.حسین طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در شبکه‌های اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی سببی [ دوره30, شماره 92 - بهار سال 1403]

ی

  • یدالهی فارسی.جهانگیر طراحی مدل اشتیاق کارآفرینانه تیمی بر عملکرد استارتاپ ها با رویکرد خودکارآمدی تیم [ دوره30, شماره 93 - تابستان سال 1403]