ابراهیمی.مهدی
بررسی عوامل اثر گذار بر توسعه شیوه های هوش رقابتی و تاثیر آن بر فرآیند تدوین استراتژی و سطوح مختلف استراتژیک
[
دوره30,
شماره
95
- زمستانسال
1403]
اخلاقی فیض آثار. روزبه
طراحی مدل اکوسیستم هوشمند کسبوکار در صنعت گردشگری پزشکی ایران به روش فراترکیب
[
دوره30,
شماره
95
- زمستانسال
1403]
ادب.حسین
واکاوی مولفههای بهکارگیری منابع با رویکرد مدیریت ریسک: مطالعه با رویکرد نظریه رویشی
[
دوره30,
شماره
95
- زمستانسال
1403]
اسدزاده مقدم.بهرام
ارائه مدل برندسازی بین المللی مبتنی بر مدیریت برند راهبردی در صنعت آرایشی و بهداشتی ایران
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
اسدی سنجگانی.آرمان
ارائهی یک رویکرد دوگانه در پیشبینی و کاربرد روندهای آتی حوزه نظارت بر پروژه با بکارگیری رویکرد متنکاوی و پرسشنامه
[
دوره30,
شماره
94
- پاییزسال
1403]
اکبری.مهسا
تاثیر استراتژی های پیشگیرانه کاهش ریسک بر عملکرد شرکت از طریق عملکرد مدیریت ریسک زنجیره تامین با نقش میانجی فرهنگ مدیریت ریسک (مورد مطالعه: هتل های 4 و 5 ستاره شهر مشهد مقدس)
[
دوره30,
شماره
95
- زمستانسال
1403]
امیری.علی نقی
فهم تمایل به خطمشیگذاری عمومی در ساختار تئوری انگیزه خدمت عمومی مبتنی بر نهجالبلاغه
[
دوره30,
شماره
94
- پاییزسال
1403]
امینی.محمد تقی
طراحی مدل اکوسیستم هوشمند کسبوکار در صنعت گردشگری پزشکی ایران به روش فراترکیب
[
دوره30,
شماره
95
- زمستانسال
1403]
اولاد.یعقوبعلی
فهم تمایل به خطمشیگذاری عمومی در ساختار تئوری انگیزه خدمت عمومی مبتنی بر نهجالبلاغه
[
دوره30,
شماره
94
- پاییزسال
1403]
ایران نژاد پاریزی.الهام
طراحی مدل اشتیاق کارآفرینانه تیمی بر عملکرد استارتاپ ها با رویکرد خودکارآمدی تیم
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
ایمان خان.نیلوفر
ارائه مدل برندسازی بین المللی مبتنی بر مدیریت برند راهبردی در صنعت آرایشی و بهداشتی ایران
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
آ
آخوندی.فاطمه
ارائه مدلی برای آموزش شهروند حرفهای جهانی در دانشگاه
[
دوره30,
شماره
95
- زمستانسال
1403]
آراسته.حمید رضا
ارائه مدلی برای آموزش شهروند حرفهای جهانی در دانشگاه
[
دوره30,
شماره
95
- زمستانسال
1403]
آرایی.وحید
تبیین مدل سیاستی حکمرانی در سازمان برنامه و بودجه کشور با تأکید بر رویکرد تکامل توأمان درون سازمانی
[
دوره30,
شماره
94
- پاییزسال
1403]
ب
بهمنی راد. محمد حسن
بررسی عوامل اثر گذار بر توسعه شیوه های هوش رقابتی و تاثیر آن بر فرآیند تدوین استراتژی و سطوح مختلف استراتژیک
[
دوره30,
شماره
95
- زمستانسال
1403]
بیکی دمنه.زکیه
طراحی الگوی مفهومی صلاحیتهای مدیران جهادی در بیانیه گام دوم با نگاه به نهجالبلاغه برمبنای تحلیل مضمون
[
دوره30,
شماره
94
- پاییزسال
1403]
پ
پقه.عبدالعزیز
طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در شبکههای اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی سببی
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]
ت
ترابی.تقی
تبیین ابعاد استراتژی نوآوری بانکها با تمرکز بر تحول دیجیتال
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]
تقوا.محمدرضا
طراحی و تبیین مدل همسویی راهبردهای کسبوکار و فناوری اطلاعات در نظام بانکی، رویکردی آمیخته (مورد مطالعه: بانک ملت)
[
دوره30,
شماره
95
- زمستانسال
1403]
ج
جعفری پور.میثم
اعتبارتجاري، ساختار مالکيت و تامين مالي غير رسمي (مطالعه موردی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]
چ
چراغی.نسرین
طراحی الگوی پدیده اجتناب دفاعی در تصمیم گیری مدیران در سازمان های دولتی شهر ایلام بر مبنای نظریه داده بنیاد
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
ح
حدادی.حمیده
تبیین ابعاد استراتژی نوآوری بانکها با تمرکز بر تحول دیجیتال
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]
حسینی شکیب.مهرداد
الگوی همسویی استراتژی های تولید و بازاریابی در صنعت لوازم خانگی با رویکرد صنعت 4.0
[
دوره30,
شماره
94
- پاییزسال
1403]
حنفی زاده.پیام
طراحی و تبیین مدل همسویی راهبردهای کسبوکار و فناوری اطلاعات در نظام بانکی، رویکردی آمیخته (مورد مطالعه: بانک ملت)
[
دوره30,
شماره
95
- زمستانسال
1403]
خ
خادمی.مریم
بررسی مدل RFM جهت نیازسنجی مشتریان بر مبنای چیدمان در بهینه سازی خط تولید با استفاده از الگوریتم ازدحام ذرات و خوشه بندی بهینه (KMeans-PSO)
[
دوره30,
شماره
94
- پاییزسال
1403]
خمسه.عباس
ارائه مدل راهبردی بکارگیری فناوریهای نوین در صنعت رسانه با رویکرد سیستم استنتاج فازی
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
خواجه ئیان.داتیس
کارآفرینی خانوادگی: یک مطالعه مورد کاوی برای تبیین نقش فرزندان در رقابتپذیری کسبوکارهای خانوادگی
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]
د
داودی.سید محمد رضا
طراحی الگوی مفهومی صلاحیتهای مدیران جهادی در بیانیه گام دوم با نگاه به نهجالبلاغه برمبنای تحلیل مضمون
[
دوره30,
شماره
94
- پاییزسال
1403]
ر
رادفر.رضا
ارائه مدل راهبردی بکارگیری فناوریهای نوین در صنعت رسانه با رویکرد سیستم استنتاج فازی
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
رشادت جو.حمیده
طراحی مدل اشتیاق کارآفرینانه تیمی بر عملکرد استارتاپ ها با رویکرد خودکارآمدی تیم
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
زارعی متین.حسن
فهم تمایل به خطمشیگذاری عمومی در ساختار تئوری انگیزه خدمت عمومی مبتنی بر نهجالبلاغه
[
دوره30,
شماره
94
- پاییزسال
1403]
زینبی.ناصر
تاثیر استراتژی های پیشگیرانه کاهش ریسک بر عملکرد شرکت از طریق عملکرد مدیریت ریسک زنجیره تامین با نقش میانجی فرهنگ مدیریت ریسک (مورد مطالعه: هتل های 4 و 5 ستاره شهر مشهد مقدس)
[
دوره30,
شماره
95
- زمستانسال
1403]
س
سردار.سهیلا
بررسی مدل RFM جهت نیازسنجی مشتریان بر مبنای چیدمان در بهینه سازی خط تولید با استفاده از الگوریتم ازدحام ذرات و خوشه بندی بهینه (KMeans-PSO)
[
دوره30,
شماره
94
- پاییزسال
1403]
سعیدی.پرویز
طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در شبکههای اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی سببی
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]
ش
شاکری.رویا
تبیین ابعاد استراتژی نوآوری بانکها با تمرکز بر تحول دیجیتال
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]
شاه نظری.علی
طراحی مدل اکوسیستم هوشمند کسبوکار در صنعت گردشگری پزشکی ایران به روش فراترکیب
[
دوره30,
شماره
95
- زمستانسال
1403]
شهرکی پور.حسن
طراحی الگوی استقرار مدیریت کیفیت جامع در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
شهیدی.عالمه
کارآفرینی خانوادگی: یک مطالعه مورد کاوی برای تبیین نقش فرزندان در رقابتپذیری کسبوکارهای خانوادگی
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]
شیرمحمدی.یزدان
طراحی مدل اکوسیستم هوشمند کسبوکار در صنعت گردشگری پزشکی ایران به روش فراترکیب
[
دوره30,
شماره
95
- زمستانسال
1403]
شیری.اردشیر
طراحی الگوی پدیده اجتناب دفاعی در تصمیم گیری مدیران در سازمان های دولتی شهر ایلام بر مبنای نظریه داده بنیاد
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
ص
صابر گرگانی.افسانه
طراحی الگوی استقرار مدیریت کیفیت جامع در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
صادق ز اده. مینا
واکاوی مولفههای بهکارگیری منابع با رویکرد مدیریت ریسک: مطالعه با رویکرد نظریه رویشی
[
دوره30,
شماره
95
- زمستانسال
1403]
صادقی آرانی.زهرا
توسعه راهبردهای آمیخته بازاریابی اجتماعی برای ترغیب مردم به وقف در بخش آموزش عالی: رویکرد نظریه برخاسته از داده ها
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]
صالحی.علی رضا
طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در شبکههای اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی سببی
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]
صحرایی.رضا
طراحی الگوی استقرار مدیریت کیفیت جامع در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
ط
طالبی.کامبیز
طراحی مدل اشتیاق کارآفرینانه تیمی بر عملکرد استارتاپ ها با رویکرد خودکارآمدی تیم
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
طولابی.زینب
طراحی الگوی پدیده اجتناب دفاعی در تصمیم گیری مدیران در سازمان های دولتی شهر ایلام بر مبنای نظریه داده بنیاد
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
ع
عبدالحمید.مهدی
تبیین مدل سیاستی حکمرانی در سازمان برنامه و بودجه کشور با تأکید بر رویکرد تکامل توأمان درون سازمانی
[
دوره30,
شماره
94
- پاییزسال
1403]
علمشاهی.احمد
ارائه مدل راهبردی بکارگیری فناوریهای نوین در صنعت رسانه با رویکرد سیستم استنتاج فازی
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
غیور.سید مرتضی
تاثیر استراتژی های پیشگیرانه کاهش ریسک بر عملکرد شرکت از طریق عملکرد مدیریت ریسک زنجیره تامین با نقش میانجی فرهنگ مدیریت ریسک (مورد مطالعه: هتل های 4 و 5 ستاره شهر مشهد مقدس)
[
دوره30,
شماره
95
- زمستانسال
1403]
ف
فانی.مجید
ارائه مدل برندسازی بین المللی مبتنی بر مدیریت برند راهبردی در صنعت آرایشی و بهداشتی ایران
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
فتاحی.مجید
ارائه مدل برندسازی بین المللی مبتنی بر مدیریت برند راهبردی در صنعت آرایشی و بهداشتی ایران
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
فتحه.محمد حسین
اعتبارتجاري، ساختار مالکيت و تامين مالي غير رسمي (مطالعه موردی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]
ق
قدسی.ابراهیم
شناسایی و ارزیابی عوامل کلیدی موثر بر آینده بانکداری با تمرکز بر بلاکچین با رویکرد فازی
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
قربانپور.فاطمه
تبیین مدل سیاستی حکمرانی در سازمان برنامه و بودجه کشور با تأکید بر رویکرد تکامل توأمان درون سازمانی
[
دوره30,
شماره
94
- پاییزسال
1403]
قورچیان.نادرقلی
ارائه مدلی برای آموزش شهروند حرفهای جهانی در دانشگاه
[
دوره30,
شماره
95
- زمستانسال
1403]
ک
کرامتی.محمدعلی
واکاوی مولفههای بهکارگیری منابع با رویکرد مدیریت ریسک: مطالعه با رویکرد نظریه رویشی
[
دوره30,
شماره
95
- زمستانسال
1403]
گ
گرجی.یاسمن
کارآفرینی خانوادگی: یک مطالعه مورد کاوی برای تبیین نقش فرزندان در رقابتپذیری کسبوکارهای خانوادگی
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]
ل
لگزائی.علیرضا
طراحی و تبیین مدل همسویی راهبردهای کسبوکار و فناوری اطلاعات در نظام بانکی، رویکردی آمیخته (مورد مطالعه: بانک ملت)
[
دوره30,
شماره
95
- زمستانسال
1403]
م
محقر.علی
شناسایی و ارزیابی عوامل کلیدی موثر بر آینده بانکداری با تمرکز بر بلاکچین با رویکرد فازی
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
معتمد.محمدجواد
فهم تمایل به خطمشیگذاری عمومی در ساختار تئوری انگیزه خدمت عمومی مبتنی بر نهجالبلاغه
[
دوره30,
شماره
94
- پاییزسال
1403]
مقدم نژاد.مهرشاد
توسعه راهبردهای آمیخته بازاریابی اجتماعی برای ترغیب مردم به وقف در بخش آموزش عالی: رویکرد نظریه برخاسته از داده ها
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]
ملکی.محمدحسن
شناسایی و ارزیابی عوامل کلیدی موثر بر آینده بانکداری با تمرکز بر بلاکچین با رویکرد فازی
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
ن
ناطق گلستان.احمد
تاثیر استراتژی های پیشگیرانه کاهش ریسک بر عملکرد شرکت از طریق عملکرد مدیریت ریسک زنجیره تامین با نقش میانجی فرهنگ مدیریت ریسک (مورد مطالعه: هتل های 4 و 5 ستاره شهر مشهد مقدس)
[
دوره30,
شماره
95
- زمستانسال
1403]
نعمت نیا.رسول
بررسی مدل RFM جهت نیازسنجی مشتریان بر مبنای چیدمان در بهینه سازی خط تولید با استفاده از الگوریتم ازدحام ذرات و خوشه بندی بهینه (KMeans-PSO)
[
دوره30,
شماره
94
- پاییزسال
1403]
نوری.رامین
الگوی همسویی استراتژی های تولید و بازاریابی در صنعت لوازم خانگی با رویکرد صنعت 4.0
[
دوره30,
شماره
94
- پاییزسال
1403]
و
وظیفه دوست.حسین
طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در شبکههای اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی سببی
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]
ه
هاشمی زاده.سیده فاطمه
فهم تمایل به خطمشیگذاری عمومی در ساختار تئوری انگیزه خدمت عمومی مبتنی بر نهجالبلاغه
[
دوره30,
شماره
94
- پاییزسال
1403]
هاشمی.سید ذبیح اله
واکاوی مولفههای بهکارگیری منابع با رویکرد مدیریت ریسک: مطالعه با رویکرد نظریه رویشی
[
دوره30,
شماره
95
- زمستانسال
1403]
ی
یدالهی فارسی.جهانگیر
طراحی مدل اشتیاق کارآفرینانه تیمی بر عملکرد استارتاپ ها با رویکرد خودکارآمدی تیم
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]