ف

  • فاضل یزدی.علی اندازه گیری کارایی و بهره وری بانک های تجاری ایران با استفاده از مدل ترکیبی تاپسیس فازی، تحلیل پوششی داده ها و شاخص بهره وری مالم کوئیست [ دوره22, شماره 63 - زمستان سال 1395]
  • فتحی.محمد رضا ارزیابی عملکرد شعب بانک انصار با رویکرد کارت امتیازی متوازن و تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره ANP و VIKOR [ دوره22, شماره 62 - پاییز سال 1395]
  • فربودنیا.بابک بررسی راهبردی نقش شبکه های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویِژه برند [ دوره22, شماره 63 - زمستان سال 1395]
  • فرهنگی.علی اکبر بررسی راهبردی نقش شبکه های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویِژه برند [ دوره22, شماره 63 - زمستان سال 1395]