ا

  • احدی.حسن بررسی رابطه بین برتری نیمکره های مغزی با سبکهای تفکر [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1393]
  • احقر.قدسی اثربخشی آموزش خود گویی های درونی مثبت بر کاهش میزان اضطراب اجتماعی کوتاه قامتان شهر تهران [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1393]
  • استکی.مهناز مقایسه اختلالات رفتاری دانش آموزان سایبربولینگ و عادی [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1393]
  • اشکان.ساناز اثربخشی شن درمانی بر کودکان با اختلال کم توجه – بیش فعالی [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1393]
  • امامی پور.سوزان مقایسه اثربخشی گروه درمانی شناختی و آموزش شادکامی برجریان خون منطقه ای مغز بیماران افسرده با روش SPECT [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1393]
  • امامی پور.سوزان چگونگی نقش سبکهای دلبستگی و روابط موضوعی در شکل گیری تصور از خدا در دانش آموزان دوره متوسطه [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1393]
  • امامی پور.سوزان مقایسه عملکرد خانواده و طرحواره های ناسازگار اولیه در دو گروه نوجوانان مستقل و وابسته به دیگران [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]

آ

  • آقایی.سید سعید اثربخشی شن درمانی بر کودکان با اختلال کم توجه – بیش فعالی [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1393]

ب

  • باغداساریانس.آنیتا مقایسه اثربخشی گروه درمانی شناختی و آموزش شادکامی برجریان خون منطقه ای مغز بیماران افسرده با روش SPECT [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1393]
  • باغداساریانس.آنیتا تاثیر موسیقی درمانی به شیوه اُرف بر تمرکز دیداری و ارتباط چشمی کودکان با اختلالات طیف اوتیستیک [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1393]
  • بحرینیان.سید عبدالمجید مقایسه اثربخشی گروه درمانی شناختی و آموزش شادکامی برجریان خون منطقه ای مغز بیماران افسرده با روش SPECT [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1393]
  • بهرامی.هادی بررسی روایی و پایایی چارت رشد ترسیم آزمون بینایی- حرکتی بندر- گشتالت در کودکان 6 تا 5/8 ساله کرج [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1393]

پ

  • پارسایی.ایمان وی‍ژگیهای روانسنجی مقیاس فراهیجان دانشجویان [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1393]
  • پوشنه.کامبیز تاثیر موسیقی درمانی به شیوه اُرف بر تمرکز دیداری و ارتباط چشمی کودکان با اختلالات طیف اوتیستیک [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1393]

ت

  • تقی پور.حسینعلی اثربخشی آموزش شناختی- رفتاری بر کاهش اضطراب و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]

ح

  • حسنی.فریبا مقایسه اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر حضور ذهن و درمان فراشناختی بر نشخوارفکری و علایم افسردگی [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1393]
  • حسینیان.سیمین اثربخشی آموزش خود گویی های درونی مثبت بر کاهش میزان اضطراب اجتماعی کوتاه قامتان شهر تهران [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1393]
  • حمیدی.افتخار اثربخشی شن درمانی بر کودکان با اختلال کم توجه – بیش فعالی [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1393]
  • حیدری.محمود ارتباط بین میزان هوش معنوی و سبک مکانیزم‌های دفاعی [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1393]

د

  • داوری بینا.منیژه بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی آزمون هوش چندگانه [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]
  • دلاور.علی ارزیابی عملکرد تکنیسین فوریتهای پزشکی اورژانس تهران در سال 1391 [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1393]
  • دلاور.علی حمایت اجتماعی ، پیشایند سلامت روان، کیفیت و رضامندی زندگی : ارائه یک مدل ساختاری [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]
  • دوائی.مهدی تعیین رابطه کارکرد خانواده و هوش هیجانی با اضطراب دانش آموزان [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1393]

ر

  • رضایی.نورمحمد وی‍ژگیهای روانسنجی مقیاس فراهیجان دانشجویان [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1393]

س

  • سپاه منصور.مژگان پیش بینی نگرش به خوردن بر اساس توان حل مساله اجتماعی و تنظیم هیجانی شناختی [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]
  • سپاه منصور.مژگان مقایسه عملکرد خانواده و طرحواره های ناسازگار اولیه در دو گروه نوجوانان مستقل و وابسته به دیگران [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]
  • سپاه منصور.مژگان چگونگی نقش سبکهای دلبستگی و روابط موضوعی در شکل گیری تصور از خدا در دانش آموزان دوره متوسطه [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1393]
  • سپاه منصور.مژگان مقایسه اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر حضور ذهن و درمان فراشناختی بر نشخوارفکری و علایم افسردگی [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1393]
  • سپاه منصور.مژگان تعیین رابطه کارکرد خانواده و هوش هیجانی با اضطراب دانش آموزان [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1393]

ش

  • شمس.الهام ارزیابی عملکرد تکنیسین فوریتهای پزشکی اورژانس تهران در سال 1391 [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1393]
  • شیروانی.علیرضا ارائه مدل هوش معنوی و هوش هیجانی به منظور افزایش خوداثربخشی و خودنظمی در کارکنان ادارات مرکزی بانک ملی ایران [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]

ص

  • صالحی.مهدیه پیش بینی نگرش به خوردن بر اساس توان حل مساله اجتماعی و تنظیم هیجانی شناختی [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]
  • صفاری نیا.مجید حمایت اجتماعی ، پیشایند سلامت روان، کیفیت و رضامندی زندگی : ارائه یک مدل ساختاری [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]
  • صلیبی.ژانست رابطه بین التزام دینی و هوش هیجانی [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1393]

ع

  • عزیزی.مرتضی مقایسه اثربخشی گروه درمانی شناختی و آموزش شادکامی برجریان خون منطقه ای مغز بیماران افسرده با روش SPECT [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1393]
  • عقبایی جزنی.محمد ارائه مدل هوش معنوی و هوش هیجانی به منظور افزایش خوداثربخشی و خودنظمی در کارکنان ادارات مرکزی بانک ملی ایران [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]
  • علی پور.احمد حمایت اجتماعی ، پیشایند سلامت روان، کیفیت و رضامندی زندگی : ارائه یک مدل ساختاری [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]
  • علی مهدی.منصور مقایسه حساسیت اضطرابی در افراد وابسته به سیگار و غیر سیگاری [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]

غ

  • غفاری.محمد اثربخشی آموزش شناختی- رفتاری بر کاهش اضطراب و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]
  • غنی فر.محمد حسن رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت با کیفیت زندگی [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1393]

ف

  • فهیمی.صمد مقایسه حساسیت اضطرابی در افراد وابسته به سیگار و غیر سیگاری [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]

ک

  • کاظم زاده.محمد بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس احساس تنهایی ورابطه آن باکمرویی دانش آموزان دبیرستانی استان ایلام [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1393]
  • کراسکیان موجمباری.آدیس رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت با کیفیت زندگی [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1393]
  • کراسکیان موجمباری.آدیس تعیین ویژگی های روان سنجی مقیاس نیاز به شوخ طبعی NFHS [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]
  • کیامنش.علیرضا بررسی روایی و پایایی چارت رشد ترسیم آزمون بینایی- حرکتی بندر- گشتالت در کودکان 6 تا 5/8 ساله کرج [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1393]

گ

  • گلشنی.فاطمه مقایسه خطای ادراکی و نیمرخ هوشی کودکان [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1393]
  • گلشنی.فاطمه مقایسه سبک های دلبستگی و سبکهای عشق ورزی [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1393]

ل

  • لیاقت.ریتا بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه کمال گرایی فراست و رابطه آن با اضطراب امتحان دانش آموزان (مطالعه موردی : دبیرستان های تهران) [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1393]
  • لیاقت.ریتا بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس احساس تنهایی ورابطه آن باکمرویی دانش آموزان دبیرستانی استان ایلام [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1393]

م

  • مجتبایی.مینا مقایسه حساسیت اضطرابی در افراد وابسته به سیگار و غیر سیگاری [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]
  • محمودی.غلامرضا مقایسه اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر حضور ذهن و درمان فراشناختی بر نشخوارفکری و علایم افسردگی [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1393]
  • محمودی.غلامرضا مقایسه سبک های دلبستگی و سبکهای عشق ورزی [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1393]
  • محمودی.غلامرضا ارزیابی عملکرد تکنیسین فوریتهای پزشکی اورژانس تهران در سال 1391 [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1393]
  • محمودی.غلامرضا پیش بینی انگیزه پیشرفت بر اساس خود کارآمدی و شادکامی و پنج عامل بزرگ شخصیت در دانش آموزان دختر [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]
  • محمودی.غلامرضا پیش بینی نگرش به خوردن بر اساس توان حل مساله اجتماعی و تنظیم هیجانی شناختی [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]
  • مدنی پور.نادیا پیش بینی نگرش به خوردن بر اساس توان حل مساله اجتماعی و تنظیم هیجانی شناختی [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]
  • مردانی راد.مژگان حمایت اجتماعی ، پیشایند سلامت روان، کیفیت و رضامندی زندگی : ارائه یک مدل ساختاری [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]
  • میکاییلی.نیلوفر رابطه کمال‌گرایی و رفتار تیپ A با بهزیستی روان‌شناختی کارکنان [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1393]

ن

  • نریمانی.محمد رابطه کمال‌گرایی و رفتار تیپ A با بهزیستی روان‌شناختی کارکنان [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1393]

و

  • وکیلیان.منوچهر رابطه ی سبک های اسنادی با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان سال سوم دوره ی متوسطه اول شهر همدان [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1393]