اشکان.ساناز
اثربخشی شن درمانی بر کودکان با اختلال کم توجه – بیش فعالی
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1393]
امامی پور.سوزان
مقایسه اثربخشی گروه درمانی شناختی و آموزش شادکامی برجریان خون منطقه ای مغز بیماران افسرده با روش SPECT
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1393]
امامی پور.سوزان
چگونگی نقش سبکهای دلبستگی و روابط موضوعی در شکل گیری تصور از خدا در دانش آموزان دوره متوسطه
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1393]
امامی پور.سوزان
مقایسه عملکرد خانواده و طرحواره های ناسازگار اولیه در دو گروه نوجوانان مستقل و وابسته به دیگران
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1393]
آ
آقایی.سید سعید
اثربخشی شن درمانی بر کودکان با اختلال کم توجه – بیش فعالی
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1393]
ب
باغداساریانس.آنیتا
مقایسه اثربخشی گروه درمانی شناختی و آموزش شادکامی برجریان خون منطقه ای مغز بیماران افسرده با روش SPECT
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1393]
باغداساریانس.آنیتا
تاثیر موسیقی درمانی به شیوه اُرف بر تمرکز دیداری و ارتباط چشمی کودکان با اختلالات طیف اوتیستیک
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1393]
بحرینیان.سید عبدالمجید
مقایسه اثربخشی گروه درمانی شناختی و آموزش شادکامی برجریان خون منطقه ای مغز بیماران افسرده با روش SPECT
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1393]
بهرامی.هادی
بررسی روایی و پایایی چارت رشد ترسیم آزمون بینایی- حرکتی بندر- گشتالت در کودکان 6 تا 5/8 ساله کرج
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1393]
سپاه منصور.مژگان
پیش بینی نگرش به خوردن بر اساس توان حل مساله اجتماعی و تنظیم هیجانی شناختی
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1393]
سپاه منصور.مژگان
مقایسه عملکرد خانواده و طرحواره های ناسازگار اولیه در دو گروه نوجوانان مستقل و وابسته به دیگران
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1393]
سپاه منصور.مژگان
چگونگی نقش سبکهای دلبستگی و روابط موضوعی در شکل گیری تصور از خدا در دانش آموزان دوره متوسطه
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1393]
سپاه منصور.مژگان
مقایسه اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر حضور ذهن و درمان فراشناختی بر نشخوارفکری و علایم افسردگی
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1393]
سپاه منصور.مژگان
تعیین رابطه کارکرد خانواده و هوش هیجانی با اضطراب دانش آموزان
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1393]
ش
شمس.الهام
ارزیابی عملکرد تکنیسین فوریتهای پزشکی اورژانس تهران در سال 1391
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1393]
شیروانی.علیرضا
ارائه مدل هوش معنوی و هوش هیجانی به منظور افزایش خوداثربخشی و خودنظمی در کارکنان ادارات مرکزی بانک ملی ایران
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1393]
ص
صالحی.مهدیه
پیش بینی نگرش به خوردن بر اساس توان حل مساله اجتماعی و تنظیم هیجانی شناختی
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1393]
صفاری نیا.مجید
حمایت اجتماعی ، پیشایند سلامت روان، کیفیت و رضامندی زندگی : ارائه یک مدل ساختاری
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1393]
صلیبی.ژانست
رابطه بین التزام دینی و هوش هیجانی
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1393]
ع
عزیزی.مرتضی
مقایسه اثربخشی گروه درمانی شناختی و آموزش شادکامی برجریان خون منطقه ای مغز بیماران افسرده با روش SPECT
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1393]
عقبایی جزنی.محمد
ارائه مدل هوش معنوی و هوش هیجانی به منظور افزایش خوداثربخشی و خودنظمی در کارکنان ادارات مرکزی بانک ملی ایران
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1393]
علی پور.احمد
حمایت اجتماعی ، پیشایند سلامت روان، کیفیت و رضامندی زندگی : ارائه یک مدل ساختاری
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1393]
علی مهدی.منصور
مقایسه حساسیت اضطرابی در افراد وابسته به سیگار و غیر سیگاری
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1393]
غ
غفاری.محمد
اثربخشی آموزش شناختی- رفتاری بر کاهش اضطراب و سازگاری اجتماعی دانشآموزان
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1393]
غنی فر.محمد حسن
رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت با کیفیت زندگی
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1393]
ف
فهیمی.صمد
مقایسه حساسیت اضطرابی در افراد وابسته به سیگار و غیر سیگاری
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1393]
ک
کاظم زاده.محمد
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس احساس تنهایی ورابطه آن باکمرویی دانش آموزان دبیرستانی استان ایلام
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1393]
کراسکیان موجمباری.آدیس
رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت با کیفیت زندگی
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1393]
کراسکیان موجمباری.آدیس
تعیین ویژگی های روان سنجی مقیاس نیاز به شوخ طبعی NFHS
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1393]
کیامنش.علیرضا
بررسی روایی و پایایی چارت رشد ترسیم آزمون بینایی- حرکتی بندر- گشتالت در کودکان 6 تا 5/8 ساله کرج
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1393]