احمدی.فاطمه
سخن و شایست و نشایستهای آن در آیینۀ ضربالمثلها
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
اشرف زاده.رضا
تحلیل ادبیات تعلیمی در انواع ادبی دیگر قرن چهاردهم (نظم)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
آ
آموزگار.ژاله
بازتعریف اسطوره، حماسه و تراژدی در ادبیات تعلیمی با تکیه برگلستان سعدی
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
ب
بختیاری نصرآبادی.حسنعلی
واکاوی تطبیقی جایگاه قناعت در مثنوی معنوی مولوی و بوستان سعدی با تأملی در دیدگاه مکتب معنادرمانی و ارائۀ الگویی از آن
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
بیرانوند.یوسف علی
بررسی و تحلیل حل مسئله در کلیله و دمنۀ نصرالله منشی و مثنوی مولوی بر اساس نظریۀ جان دیویی (با تأکید بر داستان بوف و زاغ و شیر و نخجیران)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
ت
تاج بخش.پروین
تحلیل روایی حکایت تمثیلی نابینا و مفلوج بر اساس نظریۀ ژپ لینت ولت
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
حاجی آقابابایی.محمدرضا
بررسی آموزههای تعلیمی در نخستین مطبوعات تخصصی زنان
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
حسن زاده.شهریار
بررسی زبان زنانه و مردانه در داستانهای ابراهیم گلستان و منیرو روانیپور از منظر جنسیت و رویکرد تعلیمیاخلاقی (مطالعۀ موردی: جوی و دیوار و تشنه و کولی کنار آتش)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
حسینی عاشق.سیدمجتبی
بازتعریف اسطوره، حماسه و تراژدی در ادبیات تعلیمی با تکیه برگلستان سعدی
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
حمزئیان.عظیم
آرامش و بیقراری در اندیشۀ مولانا
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
حیدری نیا.هادی
بررسی مؤلفههای روانشناسی شفقت گیلبرت در کتاب بوستان سعدی
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
حیدری نیا.هادی
بررسی مؤلفههای روانشناسی شفقت گیلبرت در کتاب بوستان سعدی
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
حیدری.محمدحسین
واکاوی تطبیقی جایگاه قناعت در مثنوی معنوی مولوی و بوستان سعدی با تأملی در دیدگاه مکتب معنادرمانی و ارائۀ الگویی از آن
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
خ
خراسانی.محبوبه
بررسی نمود ادبیات تعلیمی در شعر اخوان ثالث
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
خوئینی.عصمت
پژواک برخی اندرزهای پیشینیان در کتاب قابوسنامه
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
د
داوری.پریسا
پیوند داد و شاهی در شاهنامه و چالشهای آن
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
دولتدوست.حسین
واکاوی تطبیقی جایگاه قناعت در مثنوی معنوی مولوی و بوستان سعدی با تأملی در دیدگاه مکتب معنادرمانی و ارائۀ الگویی از آن
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
دهقان.علی
شیوههای تربیت بر پایۀ اصول عرفانی در حدیقة الحقیقه سنایی
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
ذ
ذبیح نیا عمران.آسیه
علل و انگیزههای رویکرد تعلیمی در منظومههای عاشقانۀ شیرین و خسرو و مجنون و لیلی امیر خسرو دهلوی
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
ذبیح نیا عمران.آسیه
بررسی مؤلفههای «خودشکوفایی» و «کمالطلبی» در تذکرۀ عرفانی کلام الملوک باباجان قزوینی و نظریات آبراهام مَزلو
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
ر
ربیعی.حجت الله
بررسی نمود ادبیات تعلیمی در شعر اخوان ثالث
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
رحمانیان.زینب
بررسی مقایسهای آراء خواجه نصیر و نصرالله منشی دربارۀ تربیت اخلاقی
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
رحمتیان.سجاد
پژواک برخی اندرزهای پیشینیان در کتاب قابوسنامه
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
رزاق پور.مرتضی
بررسی قابلیتهای هوش هیجانی در قصۀ سمک عیّار
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
رسمی.عاتکه
تدبیر منزل در بهمننامه
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
رشیدی آشجردی.مرتضی
بررسی نمود ادبیات تعلیمی در شعر اخوان ثالث
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
رنجبر.احمد
بررسی تطبیقی ویژگیهای اخلاقی و مهارتهای رفتاری شاهپدر از دیدگاه فردوسی و فِنلون
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
ز
زواری درخشان.فرشته
بررسی قابلیتهای هوش هیجانی در قصۀ سمک عیّار
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
س
سلمانی.یاسمن
آرامش و بیقراری در اندیشۀ مولانا
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
صادقی شهپر.رضا
بررسی قابلیتهای هوش هیجانی در قصۀ سمک عیّار
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
صالحی.نرگس
بررسی آموزههای تعلیمی در نخستین مطبوعات تخصصی زنان
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
صحرائی.قاسم
بررسی و تحلیل حل مسئله در کلیله و دمنۀ نصرالله منشی و مثنوی مولوی بر اساس نظریۀ جان دیویی (با تأکید بر داستان بوف و زاغ و شیر و نخجیران)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
صدیقی مورنانی.سمیرا
بررسی توصیههای عام و خاص (وصیتنامه) در ساقینامهها (بر مبنای تذکرۀ میخانه، پیمانه، ساقینامهسرایان آذربایجان و سایر ساقینامهها)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
صفری.جهانگیر
فلسفه و آموزههای شاد زیستن در اندیشۀ نظامی
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
ظ
ظاهری.ابراهیم
فلسفه و آموزههای شاد زیستن در اندیشۀ نظامی
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
ع
عرب یوسف آبادی.فائزه
چندصدایی در تعلیمات بهارستان جامی بر مبنای نظریۀ میخائیل باختین
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
غ
غلامی.فاطمه
سخن و شایست و نشایستهای آن در آیینۀ ضربالمثلها
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
ف
فلاح.محمد حسین
بررسی مؤلفههای روانشناسی شفقت گیلبرت در کتاب بوستان سعدی
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
ق
قاسمیان.راهله
تدبیر منزل در بهمننامه
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
ک
کاظم زاده.رسول
مناظره، ادب بیاضطراب بررسی ژرفساخت معناییِ مناظرات در انواع ادبی با تکیه بر ادب تعلیمی
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
کریمیان.مریم
تحلیل ادبیات تعلیمی در انواع ادبی دیگر قرن چهاردهم (نظم)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
گ
گذشتی.محمدعلی
آموزههای تعلیمی مدیر مدرسه با تکیه بر سبکشناسی شناختی رویکرد چارچوب بافتی
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
گلی.احمد
تدبیر منزل در بهمننامه
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
م
مجوزی.محمد
بررسی مضامین عیّاری، جوانمردی و تعلیمی در رمان شمس و طغرا
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
محمدی فشارکی.محسن
واکاوی تطبیقی جایگاه قناعت در مثنوی معنوی مولوی و بوستان سعدی با تأملی در دیدگاه مکتب معنادرمانی و ارائۀ الگویی از آن
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
مشتاقمهر.رحمان
مناظره، ادب بیاضطراب بررسی ژرفساخت معناییِ مناظرات در انواع ادبی با تکیه بر ادب تعلیمی
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
ملک ثابت.مهدی
بررسی توصیههای عام و خاص (وصیتنامه) در ساقینامهها (بر مبنای تذکرۀ میخانه، پیمانه، ساقینامهسرایان آذربایجان و سایر ساقینامهها)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
موسوی.سید کاظم
بازتعریف اسطوره، حماسه و تراژدی در ادبیات تعلیمی با تکیه برگلستان سعدی
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
مهربان قزلحصار.جواد
تحلیل ادبیات تعلیمی در انواع ادبی دیگر قرن چهاردهم (نظم)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
ن
ناصری.ناصر
بررسی زبان زنانه و مردانه در داستانهای ابراهیم گلستان و منیرو روانیپور از منظر جنسیت و رویکرد تعلیمیاخلاقی (مطالعۀ موردی: جوی و دیوار و تشنه و کولی کنار آتش)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
نصر اصفهانی.محمد رضا
بازتعریف اسطوره، حماسه و تراژدی در ادبیات تعلیمی با تکیه برگلستان سعدی
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
و
وخشوری.کبری
بررسی زبان زنانه و مردانه در داستانهای ابراهیم گلستان و منیرو روانیپور از منظر جنسیت و رویکرد تعلیمیاخلاقی (مطالعۀ موردی: جوی و دیوار و تشنه و کولی کنار آتش)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
ی
یلمه ها.احمدرضا
علل و انگیزههای رویکرد تعلیمی در منظومههای عاشقانۀ شیرین و خسرو و مجنون و لیلی امیر خسرو دهلوی
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]