شاه منصوری.بیتا
بررسی تأثیر تبلیغات تلویزیونی شرکت آب و فاضلاب استان تهران بر میزان صرفه جویی آب در میان شهروندان مناطق شش گانه آبفای تهران
[
دوره9,
شماره
24
- بهارسال
1393]
شریفی.فرزانه
تأثیر فضای مجازی بر تحولات ارتباطات سیاسی
[
دوره9,
شماره
26
- پاییزسال
1393]
شریفی.فرزانه
نقش رسانههای تخصصی حوزه حمل و نقل در توسعه گردشگری ملی
[
دوره9,
شماره
27
- زمستانسال
1393]
شعله کار.شیما
رابطه بین فرهنگ سازمانی و به کارگیری فناوری های نوین ارتباطی با مورد کاوی در معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران (رادیو)
[
دوره9,
شماره
25
- تابستانسال
1393]