ش

  • شاه منصوری.بیتا بررسی تأثیر تبلیغات تلویزیونی شرکت آب و فاضلاب استان تهران بر میزان صرفه جویی آب در میان شهروندان مناطق شش گانه آبفای تهران [ دوره9, شماره 24 - بهار سال 1393]
  • شریفی.فرزانه تأثیر فضای مجازی بر تحولات ارتباطات سیاسی [ دوره9, شماره 26 - پاییز سال 1393]
  • شریفی.فرزانه نقش رسانه‌های تخصصی حوزه حمل و نقل در توسعه گردشگری ملی [ دوره9, شماره 27 - زمستان سال 1393]
  • شعله کار.شیما رابطه بین فرهنگ سازمانی و به کارگیری فناوری های نوین ارتباطی با مورد کاوی در معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران (رادیو) [ دوره9, شماره 25 - تابستان سال 1393]