ب

  • بابایی مبارکه.معصومه تحلیل مولفه های انگیزه دیدن برنامه های ورزشی از طریق رسانه های دیجیتال آنلاین [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • باقرپور.پیمان ارائه راهکارهای اجرایی برای عوامل اعتمادساز در اخبار سیمای جمهوری اسلامی ایران از منظر استادان، مدیران و خبرنگاران رسانه [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • بخشی.جهانگیر نقش حقوق مالکیت معنوی در شبکه های اجتماعی [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • بخشی.مهدیه بررسی تأثیر کنش گفتاری بر تجربه ارتباطی در میان کاربران اینستاگرام [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • بصیریان.حسین مقابله با تاکتیک عملیات روانی ایجاد تفرقه مذهبی و الزامات سیاستگذاری رسانه ای (مطالعه موردی: خبرگزاری تقریب، تسنیم و ایکنا) [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • بنی هاشمی.محسن تاثیر سواد رسانه ای بر سرمایه فرهنگی مطالعه موردی موسسات فرهنگی قرآنی اصفهان [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]