پادکست و روابط عمومی الکترونیک
محورهای موضوعی : مدیریت رسانه
کلید واژه: آر اس اس, تاریخجه پادکست, کاربردهای پادکست, رادیو اینترنتی, تاریخچه
, 
, روابط عمومی, روابط عمومی, انواع روابط عمومی الکترونیک, مزایا و موانع پادکستینگ,
چکیده مقاله :
عصری را که در آن بسر می بریم را می توان عصر استفاده از تکنولوژی های نو و فرامدرن نامید .با ظهور عصر اطلاعات از روابط عمومی ها انتظار می رود که تنها محیط مناسبی را برای ایجاد تعاملدر قوانین بوجود آورند بلکه اصلاحات لازم رادر سازمان مربوطه برای اجرای نقش راهبردی و نظارتیعملی کنند ؛ لذا آشنایی و معرفی و بررسی تکنولوژی های جدید یکی از شیوه های موثر در گسترششناخت و نحوه ی بکارگیری صحیح از این وسائل توسط مخاطبین عام و خاص رسانه در جهترسیدن به اهداف سازمانی و فردی می تواند مفید و عملیاتی تر باشد. .در این مقاله به بررسیشیوه های نو ین اطلاع رسانی نظیر پادکست و تاثیر آن در روابط عمومی الکترونیک برآمده ایم وسعی بر آن بوده است تا مزایا و موانع موجود را تاحدودی به تفصیل بیان داریم .