خ

  • خادمی.سولماز تجارب کمال گرایانه معلمان دوره ابتدایی از آموزش مجازی- مورد مطالعه: شهر شیراز [ دوره25, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • خالدیان.محمد تدوین مدل صمیمیت¬زناشویی با استفاده از سبک‌های عشق ورزی با نقش میانجی بخشایش¬گری میان¬فردی [ دوره25, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • خانجانی وشکی.سحر اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر اضطراب و معنای زندگی زنان متقاضی طلاق [ دوره25, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • خانجانی.زینب مقايسه تأثیر رفتاردرمانی تعدیل‌شده، درمان تعاملی والد-کودک و درمان مبتنی بر ذهنی‌سازی مادر-کودک بر بهبود نافرمانی مقابله‌ای کودکان پیش‌دبستانی [ دوره25, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • خرم دل.کاظم سبب¬شناسي اختلال موکنی در دوقلوهاي همسان و غير همسان (ارائه مدل يکپارچه ژنتيکي، محيطي و رفتاري) [ دوره25, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • خلعتبری.جواد طراحی مدل بومی شده درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و اثربخشی آن بر اختلال استرس پس از سانحه [ دوره25, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • خلعتبری.جواد مقایسه اثربخشی ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس و حساسیت‌زدایی با حرکات چشم بر خودتنظیمی و اختلال استرس پس از ضربه در دانش‌آموزان متوسطه [ دوره25, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • خوش اخلاق.حسن اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر خودسرزنشگری، تحمل پریشانی، عاطفه¬ی خوداگاه و سبک‌های حل تعارض بیماران مبتلا به سرطان شهر اصفهان [ دوره25, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • خیرآبادی.هادی مدل¬یابی رابطه تروما و اختلال خوردن با میانجی‌گری معنای زندگی و اجتناب تجربه¬ای در دانشجویان [ دوره25, شماره 1 - بهار سال 1403]