خادمی.سولماز
تجارب کمال گرایانه معلمان دوره ابتدایی از آموزش مجازی- مورد مطالعه: شهر شیراز
[
دوره25,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
خالدیان.محمد
تدوین مدل صمیمیت¬زناشویی با استفاده از سبکهای عشق ورزی با نقش میانجی بخشایش¬گری میان¬فردی
[
دوره25,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
خانجانی وشکی.سحر
اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر اضطراب و معنای زندگی زنان متقاضی طلاق
[
دوره25,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
خانجانی.زینب
مقايسه تأثیر رفتاردرمانی تعدیلشده، درمان تعاملی والد-کودک و درمان مبتنی بر ذهنیسازی مادر-کودک بر بهبود نافرمانی مقابلهای کودکان پیشدبستانی
[
دوره25,
شماره
1
- بهارسال
1403]
خرم دل.کاظم
سبب¬شناسي اختلال موکنی در دوقلوهاي همسان و غير همسان (ارائه مدل يکپارچه ژنتيکي، محيطي و رفتاري)
[
دوره25,
شماره
1
- بهارسال
1403]
خلعتبری.جواد
طراحی مدل بومی شده درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و اثربخشی آن بر اختلال استرس پس از سانحه
[
دوره25,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
خلعتبری.جواد
مقایسه اثربخشی ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس و حساسیتزدایی با حرکات چشم بر خودتنظیمی و اختلال استرس پس از ضربه در دانشآموزان متوسطه
[
دوره25,
شماره
1
- بهارسال
1403]
خوش اخلاق.حسن
اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر خودسرزنشگری، تحمل پریشانی، عاطفه¬ی خوداگاه و سبکهای حل تعارض بیماران مبتلا به سرطان شهر اصفهان
[
دوره25,
شماره
1
- بهارسال
1403]
خیرآبادی.هادی
مدل¬یابی رابطه تروما و اختلال خوردن با میانجیگری معنای زندگی و اجتناب تجربه¬ای در دانشجویان
[
دوره25,
شماره
1
- بهارسال
1403]