ا

  • ابوالقاسمی.عباس اعتباریابی و رواسازی نسخۀ‌ کوتاه پرسشنامۀ‌ سرشت و منش (TCI-56) در دانشجویان [ دوره22, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • ابوترابی کاشانی.پریسا مقایسۀ اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی و تنظیم هیجانی بر علائم کمبود توجه/ بیش‌فعالی و اضطراب در نوجوانان دختر مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [ دوره22, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • اثنی عشران.سهیلا تأثیر رفتار درمانی دیالکتیک بر تنظیم هیجانی و تحمل پریشانی زنان معتاد در حال ترک: نقش میانجی ذهن‌آگاهی، ارتباط مؤثر و راهبردهای تنظیم‌شناختی هیجانی [ دوره22, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • احمدی.رضا مقایسه اثر بخشی آموزش به روش یادگیری درحد تسلط،یادگیری معنادار و یادگیری الکترونیکی بر مفاهیم پایه ریاضی دانش آموزان پسر پایه دوم ابتدایی شهر اصفهان [ دوره22, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • احمدی.صدیقه پیش‌بینی رضایت زناشویی بر اساس شادکامی و کیفیت زندگی در زوجین شهر تهران [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • احمدی.صدیقه پیش‌بینی رضایت زناشویی بر اساس شادکامی و کیفیت زندگی در زوجین شهر تهران [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • احمدی.غلامعلی تأثیر ادراک از محیط یادگیری و درگیری تحصیلی بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان پسر دورۀ دوم متوسطه: نقش میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • احمدی.وحید بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی برنامۀ کوئین در کودکان پیش‌دبستانی [ دوره22, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • احمدیان.علی اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر رضایت زناشویی و علایم روانشناختی زنان متاهل [ دوره22, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • ادیب نیا.فائزه رابطۀ تنهایی با رضایت از زندگی در دانش‌آموزان دختر متوسطۀ اول: نقش میانجی عزت نفس و حمایت اجتماعی ادراک شده [ دوره22, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • ارحمی عیسی لو.زیبا اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر رضایت زناشویی و علایم روانشناختی زنان متاهل [ دوره22, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • اسدی مجره.سامره اعتباریابی و رواسازی نسخۀ‌ کوتاه پرسشنامۀ‌ سرشت و منش (TCI-56) در دانشجویان [ دوره22, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • اسکندری قریوند.فاطمه تاثیر ذهن آگاهی بر عملکرد شغلی و استرس شغلی در کارکنان کلینیک چشم پزشکی پارسیان: نقش واسطه ای معنا در کار [ دوره22, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • اسکویی.پروین ماندن در سوگ : مطالعه پدیدارشناسانه تجربه سوگ نابهنجار بعد از مرگ عضوی از خانواده [ دوره22, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • اسماعیلیان.مرضیه الگوی معادلات ساختاری مهارت‌های ذهن‌آگاهی، تنظیم هیجان و حساسیت اضطرابی با اضطراب اجتماعی نوجوانان [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • افتخار صعادی.زهرا مقایسۀ اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی و تنظیم هیجانی بر علائم کمبود توجه/ بیش‌فعالی و اضطراب در نوجوانان دختر مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [ دوره22, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • افروز.غلامعلی آموزش برنامۀ مداخلاتی آموزشی-روانی ویژۀ مادران نوزاد نارس و ارزیابی اثربخشی آن بر استرس فرزندپروری و بهبود رابطۀ مادر- نوزاد [ دوره22, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • افروز.غلامعلی اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر مؤلفه‌های سازگاری اجتماعی دختران نوجوان تک‌والدی با مشکلات هیجانی و رفتاری [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • اقدسی.علی نقی مقایسه اثربخشی درمان فراشناختی و رفتاردرمانی دیالکتیکی بر تعللورزی تحصیلی و نشانههای اضطراب امتحان در دانشآموزان [ دوره22, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • اوضاعی.نسرین تأثیر ادراک از محیط یادگیری و درگیری تحصیلی بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان پسر دورۀ دوم متوسطه: نقش میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1400]