خ

  • خجسته جلال.پریسا ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه خود-ادراکی کودکان هارتر [ دوره11, شماره 40 - تابستان سال 1399]
  • خیر.محمد تدوین و تعیین شاخص های روان سنجی مقیاس راهبردهای خواندن در بین دانش آموزان دوره دوم ابتدایی (پایه چهارم، پنجم وششم ابتدایی). [ دوره11, شماره 40 - تابستان سال 1399]
  • خیر.محمد مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش آموزان متوسطه [ دوره11, شماره 41 - پاییز سال 1399]
  • خیرالله بیاتیانی.غلامرضا اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر خودپنداره و اضطراب در دانش آموزان ناتوان یادگیری با نقش تعدیل کنندگی اختلال نقص توجه- بیش فعالی [ دوره11, شماره 41 - پاییز سال 1399]