A

  • Afrashteh.Mahdiya Foreign Language Learning Boredom among High School EFL Students of Zahedan: Its Relationship with Foreign Language Learning Enjoyment, and Foreign Language Classroom Anxiety [ Vol.2, Issue 2 - Summer Year 2023]
  • Afrashteh.Nahid Foreign Language Learning Boredom among High School EFL Students of Zahedan: Its Relationship with Foreign Language Learning Enjoyment, and Foreign Language Classroom Anxiety [ Vol.2, Issue 2 - Summer Year 2023]
  • Afraz.Shahram تحلیل کیفیت زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی از طریق اعتبارسنجی مدل معیارها [ Vol.2, Issue 4 - Winter Year 2024]
  • Afraz.Shahram در باب اداراکات فراگیران ایرانی زبان انگلیسی از نگارش مسئله محور [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]
  • Aghaei.Fatemeh The Portrayal of Information Structure in Persian Spoken Genres [ Vol.2, Issue 2 - Summer Year 2023]
  • Akbarpour.Leila Metalinguistic Feedback Use in Grammar Retention: A Case of Iranian High School Students [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]
  • Amanati.Leila کنکاشی در مورد مدرسان زبان انگلیسی در تعریف خودهای ممکن در آینده: با تمرکز برنقش تجربه تدریس [ Vol.2, Issue 3 - Autumn Year 2023]
  • Amini Farsani.Mohammad Towards Validating an Already-proposed Pluralistic Curriculum Model for ESP in Iran [ Vol.2, Issue 2 - Summer Year 2023]
  • Anjomshoa.Leila The Relationship between Home-Culture Attachment and EFL Learners’ Reading Comprehension [ Vol.2, Issue 2 - Summer Year 2023]
  • Ashrafinia.Saher Foreign Language Learning Boredom among High School EFL Students of Zahedan: Its Relationship with Foreign Language Learning Enjoyment, and Foreign Language Classroom Anxiety [ Vol.2, Issue 2 - Summer Year 2023]
  • azizmohammadi.fatemeh Power and Identity: A Case Study on David Mamet’s Boston Marriage [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]

B

  • Barani.Ghasem فناوری کمکی واقعیت مجازی برای زبان آموزان دارای اختلال بیانی زبان: اثربخشی، امکان سنجی، و خطرات [ Vol.2, Issue 3 - Autumn Year 2023]
  • Behboudi.Sakineh Towards Validating an Already-proposed Pluralistic Curriculum Model for ESP in Iran [ Vol.2, Issue 2 - Summer Year 2023]

D

  • Dehghanian.Arash فناوری کمکی واقعیت مجازی برای زبان آموزان دارای اختلال بیانی زبان: اثربخشی، امکان سنجی، و خطرات [ Vol.2, Issue 3 - Autumn Year 2023]

E

  • Ebrahimi.Seyed Foad  بررسی عملکرد و نوع افعال در مطالعات ادبی انگلیسی به عنوان یک تکنیک محبوب برای آموزش زبان [ Vol.2, Issue 4 - Winter Year 2024]
  • Ebrahimnezhad Shirvani.Fatemeh اجرای آﻣﻮزﺵ ﮐﻼﺳﯽ ﻣﻌﮑﻮس (فلیپ) در دوره ریدینگ: بررسی توانایی درک مطلب زبان آموزان ایرانی و دیدگاه های آنها [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]

F

  • fatahzade.Saeideh Effect of Consciousness-raising via Vocabulary Input Flooding on Iranian Intermediate Learners’ Writing Fluency [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]

G

  • Gharani.Nadia Teacher Training or Teacher Draining: A Critical Analysis of Iranian Teacher ‎Training Courses (TTC)‎ [ Vol.2, Issue 2 - Summer Year 2023]
  • ghiasvand.fatemeh Power and Identity: A Case Study on David Mamet’s Boston Marriage [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]
  • Gorji.Fatemeh تحلیل کیفیت زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی از طریق اعتبارسنجی مدل معیارها [ Vol.2, Issue 4 - Winter Year 2024]

H

  • Haddad Narafshan.Mehry نقش جنبش آفریقای آینده نگر بر صدا و هویت در آثار نویسندگان زن رنگین پوست [ Vol.2, Issue 3 - Autumn Year 2023]
  • Haddad Narafshan.Mehry رابطه بین اهداف پیشرفت زبان آموزان انگلیسی و عملکرد تحصیلی: نگاهی به انگیزه های اهداف زبان آموزان [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]
  • Hadian.Bahram Linguistic Strategies in Post-Conflict Governance: A Critical Discourse Analysis of Iraqi Presidential Speeches [ Vol.2, Issue 4 - Winter Year 2024]
  • Hadian.Bahram The Portrayal of Information Structure in Persian Spoken Genres [ Vol.2, Issue 2 - Summer Year 2023]
  • Haseli Songhori.Mehdi Academic procrastination from attribution theory perspective: An overview [ Vol.2, Issue 2 - Summer Year 2023]
  • Heidari Tabrizi.Hossein Virtual Reality (VR) Assistive Technology Among EFL Learners With Expressive Language Disorder (ELD): Effectiveness, Feasibility, and Risks [ Vol.2, Issue 3 - Autumn Year 2023]

I

  • Izadpanah.Jafar Metalinguistic Feedback Use in Grammar Retention: A Case of Iranian High School Students [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]

K

  • Kashi.Hanieh در باب اداراکات فراگیران ایرانی زبان انگلیسی از نگارش مسئله محور [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]
  • Kuhi.Davud کنکاشی در مورد مدرسان زبان انگلیسی در تعریف خودهای ممکن در آینده: با تمرکز برنقش تجربه تدریس [ Vol.2, Issue 3 - Autumn Year 2023]

M

  • Maghsoudi.Najmeh An Intercultural Analysis of Iranian and American Websites in light of Hofstede’s Cultural Dimensions Theory [ Vol.2, Issue 4 - Winter Year 2024]
  • Mazandarani.Omid فناوری کمکی واقعیت مجازی برای زبان آموزان دارای اختلال بیانی زبان: اثربخشی، امکان سنجی، و خطرات [ Vol.2, Issue 3 - Autumn Year 2023]
  • Mohammadi.Mohammad بررسی صلاحیت بین فرهنگی معلمان زبان انگلیسی و سطح حساسیت بین فرهنگی: داستان تجربه معلمان [ Vol.2, Issue 4 - Winter Year 2024]
  • Mohebi.Mehrdad Effects of Different Modes of Spacing on Iranian EFL Learners' Lexical Knowledge Development: Proficiency Levels in Focus [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]
  • Mosalla Nejad.Afshin Perception and Misperception of Violence: A Žižekian Study of Toni Morrison's The Bluest Eye and Beloved [ Vol.2, Issue 4 - Winter Year 2024]

N

  • Nazari Bagha.Karim Towards Validating an Already-proposed Pluralistic Curriculum Model for ESP in Iran [ Vol.2, Issue 2 - Summer Year 2023]
  • Neshaee Moghaddam.Maryam Multimodal and Audio-visual Vocabulary Input in a MALL Environment and its Effect on Iranian EFL Learners' Motivation and Reading Comprehension Ability [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]

P

  • Pasban.Mohsen Ali رابطه بین اهداف پیشرفت زبان آموزان انگلیسی و عملکرد تحصیلی: نگاهی به انگیزه های اهداف زبان آموزان [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]
  • Pirmoradi.Tarlan  بررسی عملکرد و نوع افعال در مطالعات ادبی انگلیسی به عنوان یک تکنیک محبوب برای آموزش زبان [ Vol.2, Issue 4 - Winter Year 2024]
  • Pourjafari.Fatemeh A Kristevan Reading of Lucy Maud Montgomery's Emily of New Moon [ Vol.2, Issue 3 - Autumn Year 2023]

R

  • Rabani Ebrahimi Pour.Kamran تفکرات و ترجیحات زبان آموزان ایرانی در زمینه تصحیح خطاهای گفتاری [ Vol.2, Issue 4 - Winter Year 2024]
  • Raesi sistani.Shahram Perception and Misperception of Violence: A Žižekian Study of Toni Morrison's The Bluest Eye and Beloved [ Vol.2, Issue 4 - Winter Year 2024]
  • Rahimi rad.Neda A Kristevan Reading of Lucy Maud Montgomery's Emily of New Moon [ Vol.2, Issue 3 - Autumn Year 2023]
  • Rahimi.Fariba Effect of Consciousness-raising via Vocabulary Input Flooding on Iranian Intermediate Learners’ Writing Fluency [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]
  • Rezaei.Vali The Portrayal of Information Structure in Persian Spoken Genres [ Vol.2, Issue 2 - Summer Year 2023]

S

  • SaadabadiMotlagh.Hossein  بررسی عملکرد و نوع افعال در مطالعات ادبی انگلیسی به عنوان یک تکنیک محبوب برای آموزش زبان [ Vol.2, Issue 4 - Winter Year 2024]
  • Saeidi.Mahnaz کنکاشی در مورد مدرسان زبان انگلیسی در تعریف خودهای ممکن در آینده: با تمرکز برنقش تجربه تدریس [ Vol.2, Issue 3 - Autumn Year 2023]
  • Salamati.Kimiya Academic procrastination from attribution theory perspective: An overview [ Vol.2, Issue 2 - Summer Year 2023]
  • Salehi.Hadi تأثیر نظارت بالینی بر تمایلات تفکر انتقادی معلمان زبان انگلیسی و پیشرفت کلی زبان آموزان [ Vol.2, Issue 3 - Autumn Year 2023]
  • Salehi.Hadi Effects of Different Modes of Spacing on Iranian EFL Learners' Lexical Knowledge Development: Proficiency Levels in Focus [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]
  • Samimi. Fazlolah تحلیل کیفیت زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی از طریق اعتبارسنجی مدل معیارها [ Vol.2, Issue 4 - Winter Year 2024]
  • Samimi. Fazlolah در باب اداراکات فراگیران ایرانی زبان انگلیسی از نگارش مسئله محور [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]
  • Shafiee.Sajad Virtual Reality (VR) Assistive Technology Among EFL Learners With Expressive Language Disorder (ELD): Effectiveness, Feasibility, and Risks [ Vol.2, Issue 3 - Autumn Year 2023]
  • Shafiee.Sajad Effect of Consciousness-raising via Vocabulary Input Flooding on Iranian Intermediate Learners’ Writing Fluency [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]
  • Shahabi.Hassan Perception and Misperception of Violence: A Žižekian Study of Toni Morrison's The Bluest Eye and Beloved [ Vol.2, Issue 4 - Winter Year 2024]
  • Shahabi.Hassan رابطه بین اهداف پیشرفت زبان آموزان انگلیسی و عملکرد تحصیلی: نگاهی به انگیزه های اهداف زبان آموزان [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]

T

  • Tabatabaei.Omid تأثیر نظارت بالینی بر تمایلات تفکر انتقادی معلمان زبان انگلیسی و پیشرفت کلی زبان آموزان [ Vol.2, Issue 3 - Autumn Year 2023]
  • Tabatabaei.Omid Effects of Different Modes of Spacing on Iranian EFL Learners' Lexical Knowledge Development: Proficiency Levels in Focus [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]
  • Talebizadeh.Fatemeh The Relationship between Home-Culture Attachment and EFL Learners’ Reading Comprehension [ Vol.2, Issue 2 - Summer Year 2023]

V

  • Vaez Dalili.Mehdi Linguistic Strategies in Post-Conflict Governance: A Critical Discourse Analysis of Iraqi Presidential Speeches [ Vol.2, Issue 4 - Winter Year 2024]
  • Vahid Dastjerdi.Hossein تأثیر نظارت بالینی بر تمایلات تفکر انتقادی معلمان زبان انگلیسی و پیشرفت کلی زبان آموزان [ Vol.2, Issue 3 - Autumn Year 2023]

Y

  • Yarahmadi.Mozhgan Power and Identity: A Case Study on David Mamet’s Boston Marriage [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]
  • Yunus.Melor Md Effects of Different Modes of Spacing on Iranian EFL Learners' Lexical Knowledge Development: Proficiency Levels in Focus [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]

Z

  • Zarabi.Hamed Teacher Training or Teacher Draining: A Critical Analysis of Iranian Teacher ‎Training Courses (TTC)‎ [ Vol.2, Issue 2 - Summer Year 2023]