Afrashteh.Mahdiya
Foreign Language Learning Boredom among High School EFL Students of Zahedan: Its Relationship with Foreign Language Learning Enjoyment, and Foreign Language Classroom Anxiety
[
Vol.2,
Issue
2
- SummerYear
2023]
Afrashteh.Nahid
Foreign Language Learning Boredom among High School EFL Students of Zahedan: Its Relationship with Foreign Language Learning Enjoyment, and Foreign Language Classroom Anxiety
[
Vol.2,
Issue
2
- SummerYear
2023]
Afraz.Shahram
در باب اداراکات فراگیران ایرانی زبان انگلیسی از نگارش مسئله محور
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Afraz.Shahram
تحلیل کیفیت زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی از طریق اعتبارسنجی مدل معیارها
[
Vol.2,
Issue
4
- WinterYear
2024]
Aghaei.Fatemeh
The Portrayal of Information Structure in Persian Spoken Genres
[
Vol.2,
Issue
2
- SummerYear
2023]
Akbarpour.Leila
Metalinguistic Feedback Use in Grammar Retention: A Case of Iranian High School Students
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Amanati.Leila
کنکاشی در مورد مدرسان زبان انگلیسی در تعریف خودهای ممکن در آینده: با تمرکز برنقش تجربه تدریس
[
Vol.2,
Issue
3
- AutumnYear
2023]
Amini Farsani.Mohammad
Towards Validating an Already-proposed Pluralistic Curriculum Model for ESP in Iran
[
Vol.2,
Issue
2
- SummerYear
2023]
Anjomshoa.Leila
The Relationship between Home-Culture Attachment and EFL Learners’ Reading Comprehension
[
Vol.2,
Issue
2
- SummerYear
2023]
Ashrafinia.Saher
Foreign Language Learning Boredom among High School EFL Students of Zahedan: Its Relationship with Foreign Language Learning Enjoyment, and Foreign Language Classroom Anxiety
[
Vol.2,
Issue
2
- SummerYear
2023]
azizmohammadi.fatemeh
Power and Identity: A Case Study on David Mamet’s Boston Marriage
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
B
Barani.Ghasem
فناوری کمکی واقعیت مجازی برای زبان آموزان دارای اختلال بیانی زبان: اثربخشی، امکان سنجی، و خطرات
[
Vol.2,
Issue
3
- AutumnYear
2023]
Behboudi.Sakineh
Towards Validating an Already-proposed Pluralistic Curriculum Model for ESP in Iran
[
Vol.2,
Issue
2
- SummerYear
2023]
D
Dehghanian.Arash
فناوری کمکی واقعیت مجازی برای زبان آموزان دارای اختلال بیانی زبان: اثربخشی، امکان سنجی، و خطرات
[
Vol.2,
Issue
3
- AutumnYear
2023]
E
Ebrahimi.Seyed Foad
بررسی عملکرد و نوع افعال در مطالعات ادبی انگلیسی به عنوان یک تکنیک محبوب برای آموزش زبان
[
Vol.2,
Issue
4
- WinterYear
2024]
Ebrahimnezhad Shirvani.Fatemeh
اجرای آﻣﻮزﺵ ﮐﻼﺳﯽ ﻣﻌﮑﻮس (فلیپ) در دوره ریدینگ: بررسی توانایی درک مطلب زبان آموزان ایرانی و دیدگاه های آنها
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
F
fatahzade.Saeideh
Effect of Consciousness-raising via Vocabulary Input Flooding on Iranian Intermediate Learners’ Writing Fluency
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
G
Gharani.Nadia
Teacher Training or Teacher Draining: A Critical Analysis of Iranian Teacher Training Courses (TTC)
[
Vol.2,
Issue
2
- SummerYear
2023]
ghiasvand.fatemeh
Power and Identity: A Case Study on David Mamet’s Boston Marriage
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Gorji.Fatemeh
تحلیل کیفیت زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی از طریق اعتبارسنجی مدل معیارها
[
Vol.2,
Issue
4
- WinterYear
2024]
H
Haddad Narafshan.Mehry
نقش جنبش آفریقای آینده نگر بر صدا و هویت در آثار نویسندگان زن رنگین پوست
[
Vol.2,
Issue
3
- AutumnYear
2023]
Haddad Narafshan.Mehry
رابطه بین اهداف پیشرفت زبان آموزان انگلیسی و عملکرد تحصیلی: نگاهی به انگیزه های اهداف زبان آموزان
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Hadian.Bahram
The Portrayal of Information Structure in Persian Spoken Genres
[
Vol.2,
Issue
2
- SummerYear
2023]
Hadian.Bahram
Linguistic Strategies in Post-Conflict Governance: A Critical Discourse Analysis of Iraqi Presidential Speeches
[
Vol.2,
Issue
4
- WinterYear
2024]
Haseli Songhori.Mehdi
Academic procrastination from attribution theory perspective: An overview
[
Vol.2,
Issue
2
- SummerYear
2023]
Heidari Tabrizi.Hossein
Virtual Reality (VR) Assistive Technology Among EFL Learners With Expressive Language Disorder (ELD): Effectiveness, Feasibility, and Risks
[
Vol.2,
Issue
3
- AutumnYear
2023]
I
Izadpanah.Jafar
Metalinguistic Feedback Use in Grammar Retention: A Case of Iranian High School Students
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
K
Kashi.Hanieh
در باب اداراکات فراگیران ایرانی زبان انگلیسی از نگارش مسئله محور
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Kuhi.Davud
کنکاشی در مورد مدرسان زبان انگلیسی در تعریف خودهای ممکن در آینده: با تمرکز برنقش تجربه تدریس
[
Vol.2,
Issue
3
- AutumnYear
2023]
M
Maghsoudi.Najmeh
An Intercultural Analysis of Iranian and American Websites in light of Hofstede’s Cultural Dimensions Theory
[
Vol.2,
Issue
4
- WinterYear
2024]
Mazandarani.Omid
فناوری کمکی واقعیت مجازی برای زبان آموزان دارای اختلال بیانی زبان: اثربخشی، امکان سنجی، و خطرات
[
Vol.2,
Issue
3
- AutumnYear
2023]
Mohammadi.Mohammad
بررسی صلاحیت بین فرهنگی معلمان زبان انگلیسی و سطح حساسیت بین فرهنگی: داستان تجربه معلمان
[
Vol.2,
Issue
4
- WinterYear
2024]
Mohebi.Mehrdad
Effects of Different Modes of Spacing on Iranian EFL Learners' Lexical Knowledge Development: Proficiency Levels in Focus
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Mosalla Nejad.Afshin
Perception and Misperception of Violence: A Žižekian Study of Toni Morrison's The Bluest Eye and Beloved
[
Vol.2,
Issue
4
- WinterYear
2024]
N
Nazari Bagha.Karim
Towards Validating an Already-proposed Pluralistic Curriculum Model for ESP in Iran
[
Vol.2,
Issue
2
- SummerYear
2023]
Neshaee Moghaddam.Maryam
Multimodal and Audio-visual Vocabulary Input in a MALL Environment and its Effect on Iranian EFL Learners' Motivation and Reading Comprehension Ability
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
P
Pasban.Mohsen Ali
رابطه بین اهداف پیشرفت زبان آموزان انگلیسی و عملکرد تحصیلی: نگاهی به انگیزه های اهداف زبان آموزان
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Pirmoradi.Tarlan
بررسی عملکرد و نوع افعال در مطالعات ادبی انگلیسی به عنوان یک تکنیک محبوب برای آموزش زبان
[
Vol.2,
Issue
4
- WinterYear
2024]
Pourjafari.Fatemeh
A Kristevan Reading of Lucy Maud Montgomery's Emily of New Moon
[
Vol.2,
Issue
3
- AutumnYear
2023]
R
Rabani Ebrahimi Pour.Kamran
تفکرات و ترجیحات زبان آموزان ایرانی در زمینه تصحیح خطاهای گفتاری
[
Vol.2,
Issue
4
- WinterYear
2024]
Raesi sistani.Shahram
Perception and Misperception of Violence: A Žižekian Study of Toni Morrison's The Bluest Eye and Beloved
[
Vol.2,
Issue
4
- WinterYear
2024]
Rahimi Esfahani.Fariba
Effect of Consciousness-raising via Vocabulary Input Flooding on Iranian Intermediate Learners’ Writing Fluency
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Rahimi rad.Neda
A Kristevan Reading of Lucy Maud Montgomery's Emily of New Moon
[
Vol.2,
Issue
3
- AutumnYear
2023]
Rezaei.Vali
The Portrayal of Information Structure in Persian Spoken Genres
[
Vol.2,
Issue
2
- SummerYear
2023]
S
SaadabadiMotlagh.Hossein
بررسی عملکرد و نوع افعال در مطالعات ادبی انگلیسی به عنوان یک تکنیک محبوب برای آموزش زبان
[
Vol.2,
Issue
4
- WinterYear
2024]
Saeidi.Mahnaz
کنکاشی در مورد مدرسان زبان انگلیسی در تعریف خودهای ممکن در آینده: با تمرکز برنقش تجربه تدریس
[
Vol.2,
Issue
3
- AutumnYear
2023]
Salamati.Kimiya
Academic procrastination from attribution theory perspective: An overview
[
Vol.2,
Issue
2
- SummerYear
2023]
Salehi.Hadi
Effects of Different Modes of Spacing on Iranian EFL Learners' Lexical Knowledge Development: Proficiency Levels in Focus
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Salehi.Hadi
تأثیر نظارت بالینی بر تمایلات تفکر انتقادی معلمان زبان انگلیسی و پیشرفت کلی زبان آموزان
[
Vol.2,
Issue
3
- AutumnYear
2023]
Samimi. Fazlolah
تحلیل کیفیت زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی از طریق اعتبارسنجی مدل معیارها
[
Vol.2,
Issue
4
- WinterYear
2024]
Samimi. Fazlolah
در باب اداراکات فراگیران ایرانی زبان انگلیسی از نگارش مسئله محور
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Shafiee.Sajad
Virtual Reality (VR) Assistive Technology Among EFL Learners With Expressive Language Disorder (ELD): Effectiveness, Feasibility, and Risks
[
Vol.2,
Issue
3
- AutumnYear
2023]
Shafiee.Sajad
Effect of Consciousness-raising via Vocabulary Input Flooding on Iranian Intermediate Learners’ Writing Fluency
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Shahabi.Hassan
رابطه بین اهداف پیشرفت زبان آموزان انگلیسی و عملکرد تحصیلی: نگاهی به انگیزه های اهداف زبان آموزان
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Shahabi.Hassan
Perception and Misperception of Violence: A Žižekian Study of Toni Morrison's The Bluest Eye and Beloved
[
Vol.2,
Issue
4
- WinterYear
2024]
T
Tabatabaei.Omid
Effects of Different Modes of Spacing on Iranian EFL Learners' Lexical Knowledge Development: Proficiency Levels in Focus
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Tabatabaei.Omid
تأثیر نظارت بالینی بر تمایلات تفکر انتقادی معلمان زبان انگلیسی و پیشرفت کلی زبان آموزان
[
Vol.2,
Issue
3
- AutumnYear
2023]
Talebizadeh.Fatemeh
The Relationship between Home-Culture Attachment and EFL Learners’ Reading Comprehension
[
Vol.2,
Issue
2
- SummerYear
2023]
V
Vaez Dalili.Mehdi
Linguistic Strategies in Post-Conflict Governance: A Critical Discourse Analysis of Iraqi Presidential Speeches
[
Vol.2,
Issue
4
- WinterYear
2024]
Vahid Dastjerdi.Hossein
تأثیر نظارت بالینی بر تمایلات تفکر انتقادی معلمان زبان انگلیسی و پیشرفت کلی زبان آموزان
[
Vol.2,
Issue
3
- AutumnYear
2023]
Y
Yarahmadi.Mozhgan
Power and Identity: A Case Study on David Mamet’s Boston Marriage
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Yunus.Melor Md
Effects of Different Modes of Spacing on Iranian EFL Learners' Lexical Knowledge Development: Proficiency Levels in Focus
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Z
Zarabi.Hamed
Teacher Training or Teacher Draining: A Critical Analysis of Iranian Teacher Training Courses (TTC)
[
Vol.2,
Issue
2
- SummerYear
2023]