سعیدنیا.حمیدرضا
آینده پژوهی مدیریت تجربه مشتریان وعوامل موثر بر آن با تأکید به وفاداری به برند
[
دوره34,
شماره
135
- زمستانسال
1402]
سعیدی.حمید
آینده پژوهی مدیریت تجربه مشتریان وعوامل موثر بر آن با تأکید به وفاداری به برند
[
دوره34,
شماره
135
- زمستانسال
1402]
سهرابی.طهمورث
بررسی کمی انتقال فناوری در صنعت خودروسازی با استفاده از الگوی تحلیل ارتباط (مطالعة موردی برای دو محصول پژو 301 و 2008 در گروه صنعتی ایرانخودرو)
[
دوره34,
شماره
132
- بهارسال
1402]
سید حسینی.سید محمد
شناسایی ابعاد کلیدی موثر بر ارزیابی توانمندی های تکنولوژیک در صنایع با تکنولوژی پیشرفته حمل و نقل ریلی
[
دوره34,
شماره
135
- زمستانسال
1402]
سیدنقوی.میرعلی
پیش بینی الگوی یکپارچه برنامهریزی جانشینپروری مدیران (مورد مطالعه: شرکت دخانیات ایران)
[
دوره34,
شماره
133
- تابستانسال
1402]