ط

  • طالقانی.محمد بررسی تاثیر تصویر ذهنی مشتریان از کشور تولید کننده محصول برنگرش و تمایل به خرید محصولات خارجی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1393]
  • طالقانی.محمد عوامل موثر بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری، مبتنی بر رفتار مشتریان [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1393]
  • طالقانی.محمد بررسی تاثیر عوامل موثر بر هم‌نوایی نام و نشان تجاری با رویکرد مشتری محور در بانک صادرات استان تهران [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1393]
  • طالقانی.محمد اثر ویژگی های جمعیّت شناختی و سبک زندگی بر پذیرش نوآوری محصولات جدید [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1393]