رادفر.رضا
تحلیل وتبیین جامعه شناختی تاثیر استفاده ازفضای مجازی(تلگرام واینستاگرام)بر گرایش به سبک زندگی مدرن دختران شهرستان شهریار(مطالعه در بین دانش آموزان دختردبیرستانهای شهریار)
[
دوره14,
شماره
53
- زمستانسال
1400]
رادفر.مجید
تبیین جامعه شناختی اعتماد اجتماعی شهروندان تهرانی به بانک ملی ایران در سال 1397
[
دوره14,
شماره
56
- پاییزسال
1401]
رحمانی خلیلی.احسان
بررسی روابط شبکه ای در سبک زندگی با تاثیر پذیری ازمشارکت اجتماعی و سرمایه فرهنگی
[
دوره14,
شماره
54
- بهارسال
1401]
رحمانی خلیلی.احسان
تبیین شادابی اجتماعی با تاکید بر نابرابری درآمدی و نقش میانجیگری رضایت از زندگی
[
دوره14,
شماره
55
- تابستانسال
1401]
رحمانی.اکرم
تحلیل وتبیین جامعه شناختی تاثیر استفاده ازفضای مجازی(تلگرام واینستاگرام)بر گرایش به سبک زندگی مدرن دختران شهرستان شهریار(مطالعه در بین دانش آموزان دختردبیرستانهای شهریار)
[
دوره14,
شماره
53
- زمستانسال
1400]
رحمانی.مهدی
تأثیراجرای سیاستهای اجتماعی بر رضایتمندی، حفظ سرمایه اجتماعی و کاهش هزینههای اجتماعی در میان بیمهشدگان تأمین اجتماعی استان البرز
[
دوره14,
شماره
55
- تابستانسال
1401]
رحمانی.مهدی
بررسی جامعه شناختی رابطه بین انواع سرمایه و الگوی مصرف انرژی برق با تأکید بر توسعه اجتماعی( مطالعه موردی: ساکنان شهری استان مازندران)
[
دوره14,
شماره
53
- زمستانسال
1400]
رحیمی راد.زهره
شناسایی انگیزههای موثر بر مشارکت سرمایهگذاران در تأمین مالی جمعی برای نوآوری اجتماعی (مطالعه موردی: طرح «نذر جمعی»)
[
دوره14,
شماره
54
- بهارسال
1401]
رستمی.فرحناز
کاربست رویکرد چرخه حیات اجتماعی در ارزیابی پایداری اجتماعی (مورد مطالعه:پروژه منارید)
[
دوره14,
شماره
55
- تابستانسال
1401]
رستمی.فرحناز
تحلیل پارادایمیک سازههای اجتماعی اثرگذار بر عدم موفقیت پروژه های توسعهای – روستایی (مورد مطالعه: پروژه ایستگاه پمپاژ آب روستای پاسار هرسین)
[
دوره14,
شماره
56
- پاییزسال
1401]
رضایی.احمد
بررسی جامعهشناختی رابطه ابعاد چهار گانه هویت قومی با رفتار مصرفکننده* (مطالعه موردی: لرهای استان لرستان)
[
دوره14,
شماره
54
- بهارسال
1401]
رنجبر.مسعود رضا
تاثیر قاعده کاهش خسارت بر شیوه عینی محاسبه خسارت ناشی از نقض قرارداد در کنوانسیون بیع بینالمللی کالا با مطالعه تطبیقی در حقوق ایران
[
دوره14,
شماره
56
- پاییزسال
1401]
روح الامینی.مهدی
ارائه الگو جهت ارتقا فروش محصولات دیجیتال با رویکرد بازاریابی اجتماعی
[
دوره14,
شماره
56
- پاییزسال
1401]
روشنایی.علی
عوامل اجتماعی موثر بر ارتقای نقش سازمانی (مورد مطالعه: زنان شاغل دانشگاه آزاد اسلامی واحدعلوم تحقیقات تهران)
[
دوره14,
شماره
53
- زمستانسال
1400]