ر

  • رادفر.رضا تحلیل وتبیین جامعه شناختی تاثیر استفاده ازفضای مجازی(تلگرام واینستاگرام)بر گرایش به سبک زندگی مدرن دختران شهرستان شهریار(مطالعه در بین دانش آموزان دختردبیرستانهای شهریار) [ دوره14, شماره 53 - زمستان سال 1400]
  • رادفر.مجید تبیین جامعه شناختی اعتماد اجتماعی شهروندان تهرانی به بانک ملی ایران در سال 1397 [ دوره14, شماره 56 - پاییز سال 1401]
  • رحمانی خلیلی.احسان بررسی روابط شبکه ای در سبک زندگی با تاثیر پذیری ازمشارکت اجتماعی و سرمایه فرهنگی [ دوره14, شماره 54 - بهار سال 1401]
  • رحمانی خلیلی.احسان تبیین شادابی اجتماعی با تاکید بر نابرابری درآمدی و نقش میانجیگری رضایت از زندگی [ دوره14, شماره 55 - تابستان سال 1401]
  • رحمانی.اکرم تحلیل وتبیین جامعه شناختی تاثیر استفاده ازفضای مجازی(تلگرام واینستاگرام)بر گرایش به سبک زندگی مدرن دختران شهرستان شهریار(مطالعه در بین دانش آموزان دختردبیرستانهای شهریار) [ دوره14, شماره 53 - زمستان سال 1400]
  • رحمانی.مهدی تأثیراجرای سیاستهای اجتماعی بر رضایتمندی، حفظ سرمایه اجتماعی و کاهش هزینه‌های اجتماعی در میان بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی استان البرز [ دوره14, شماره 55 - تابستان سال 1401]
  • رحمانی.مهدی بررسی جامعه شناختی رابطه بین انواع سرمایه و الگوی مصرف انرژی برق با تأکید بر توسعه اجتماعی( مطالعه موردی: ساکنان شهری استان مازندران) [ دوره14, شماره 53 - زمستان سال 1400]
  • رحیمی راد.زهره شناسایی انگیزه‌های موثر بر مشارکت سرمایه‌گذاران در تأمین مالی جمعی برای نوآوری اجتماعی (مطالعه موردی: طرح «نذر جمعی») [ دوره14, شماره 54 - بهار سال 1401]
  • رستمی.فرحناز کاربست رویکرد چرخه حیات اجتماعی در ارزیابی پایداری اجتماعی (مورد مطالعه:پروژه منارید) [ دوره14, شماره 55 - تابستان سال 1401]
  • رستمی.فرحناز تحلیل پارادایمیک سازه‏های اجتماعی اثرگذار بر عدم موفقیت پروژه ‏های توسعه‏ای – روستایی (مورد مطالعه: پروژه ایستگاه پمپاژ آب روستای پاسار هرسین) [ دوره14, شماره 56 - پاییز سال 1401]
  • رضایی.احمد بررسی جامعه‌شناختی رابطه ابعاد چهار گانه هویت قومی با رفتار مصرف‌کننده* (مطالعه موردی: لرهای استان لرستان) [ دوره14, شماره 54 - بهار سال 1401]
  • رنجبر.مسعود رضا تاثیر قاعده کاهش خسارت بر شیوه عینی محاسبه خسارت ناشی از نقض قرارداد در کنوانسیون بیع بین‌المللی کالا با مطالعه تطبیقی در حقوق ایران [ دوره14, شماره 56 - پاییز سال 1401]
  • روح الامینی.مهدی ارائه الگو جهت ارتقا فروش محصولات دیجیتال با رویکرد بازاریابی اجتماعی [ دوره14, شماره 56 - پاییز سال 1401]
  • روشنایی.علی عوامل اجتماعی موثر بر ارتقای نقش سازمانی (مورد مطالعه: زنان شاغل دانشگاه آزاد اسلامی واحدعلوم تحقیقات تهران) [ دوره14, شماره 53 - زمستان سال 1400]