ا

  • امینی.محمد ارزیابی رهبری اخلاقی ادراک شده مدیران مدارس از دیدگاه معلمان [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]

پ

  • پایانی فر.معصومه پیش‌بینی عملکرد شغلی معلمان ناحیه یک استان قم براساس هوش فرهنگی و اجتماعی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • پایانی فر.معصومه پیش‌بینی عملکرد شغلی معلمان براساس هوش فرهنگی و اجتماعی معلمان ناحیه یک استان قم [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]

خ

  • خوشگفتار مقدم.علی اکبر بررسی رابطۀ بین فرهنگ‌سازمانی و توانمندسازی روان‌شناختی معلمان دورۀ ابتدایی استان قم [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ر

  • رحیمی.حمید ارزیابی رهبری اخلاقی ادراک شده مدیران مدارس از دیدگاه معلمان [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ز

  • زند.فرشته اخلاق حرفه‌ای معلمان مدارس ابتدایی آموزش‌وپرورش ناحیه (4) استان قم [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • زند.محمد اسماعیل مقایسه راهبردهای یادگیری خودتنظیم در نیمرخ های مختلف انگیزشی: تحلیل فرد محور [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]

س

  • ستایشی اظهری.محمد مقایسه راهبردهای یادگیری خودتنظیم در نیمرخ های مختلف انگیزشی: تحلیل فرد محور [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ش

  • شریف شاد.زهرا بررسی رابطۀ بین فرهنگ‌سازمانی و توانمندسازی روان‌شناختی معلمان دورۀ ابتدایی استان قم [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • شعبانی.مریم مقایسه راهبردهای یادگیری خودتنظیم در نیمرخ های مختلف انگیزشی: تحلیل فرد محور [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ص

  • صفری. امید ارتباط بین رشد حرفه‌ای و محبوبیت سازمانی با عملکرد شغلی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • صفری. امید ارتباط بین رشد حرفه ای و محبوبیت سازمانی با عملکرد شغلی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • صفری.غلامرضا ارتباط بین رشد حرفه‌ای و محبوبیت سازمانی با عملکرد شغلی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • صفری.غلامرضا ارتباط بین رشد حرفه ای و محبوبیت سازمانی با عملکرد شغلی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]

ط

  • طایر.الهه پیش‌بینی مهارت‌های‌حرفه‌ای معلمان مدارس ابتدایی براساس مسئولیت‌پذیری اجتماعی و خلاقیت [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • طایر.الهه پیش بینی مهارت های حرفه ای معلمان مدارس ابتدایی قم براساس مسولیت پذیری اجتماعی وخلاقیت [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]

ف

  • فراغت.لیلا تأثیر جو سازمانی، پاداش و انگیزه شغلی بر تعهد سازمانی معلمان [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • فراغت.لیلا تأثیر جو سازمانی، پاداش و انگیزه شغلی بر تعهد سازمانی معلمان [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • فضل الهی قمشی.سیف اله پیش‌بینی عملکرد شغلی معلمان ناحیه یک استان قم براساس هوش فرهنگی و اجتماعی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • فضل الهی قمشی.سیف اله پیش‌بینی عملکرد شغلی معلمان براساس هوش فرهنگی و اجتماعی معلمان ناحیه یک استان قم [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • فضل الهی قمشی.سیف اله الگوی مفهومی شایستگی مدیران دانشگاه تمدن ساز اسلامی با استفاده از نظریه داده بنیاد [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • فیضی.سمیه سرمایه فکری و ارزیابی وضعیت آن در دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ک

  • کبیری.ریحانه رابطه برنامه درسی پنهان با مسئولیت‌پذیری اجتماعی و هویت اجتماعی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی استان قم [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • کبیری.ریحانه رابطه برنامه درسی پنهان با مسئولیت‌پذیری اجتماعی و هویت‌اجتماعی دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی ناحیه چهار استان قم [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • کمالی.اطهر ارزیابی رهبری اخلاقی ادراک شده مدیران مدارس از دیدگاه معلمان [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]

گ

  • گودرز پور.صادق ارتباط بین رشد حرفه‌ای و محبوبیت سازمانی با عملکرد شغلی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • گودرز پور.صادق ارتباط بین رشد حرفه ای و محبوبیت سازمانی با عملکرد شغلی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]

م

  • موسوی.فرانک پیش‌بینی خودکارآمدی تحصیلی براساس باورهای انگیزشی، راهبردهای خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه اول شهر كرمانشاه [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • موسوی.فرانک پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی بر اساس باورهای انگیزشی، راهبردهای خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • میرضرابی.هدی سرمایه فکری و ارزیابی وضعیت آن در دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]

و

  • ویسی.فرزانه پیش‌بینی خودکارآمدی تحصیلی براساس باورهای انگیزشی، راهبردهای خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه اول شهر كرمانشاه [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • ویسی.فرزانه پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی بر اساس باورهای انگیزشی، راهبردهای خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]