ابراهیم پور آزادبنی.امیر
طراحی مدل بازاریابی سبز در استارتاپ های حوزه خدمات پزشکی
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
احمدی.مجتبی
طراحی و تدوین مدل مدیریت اثربخش در ورزش معلولین کشور مبتنی بر توسعه سلامت
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
اسماعیل پور.حسن
شاخصها و مؤلفههای مدل بازاریابی اجتماعی مبتنی بر نگرش مشتریان به برند: رویکردی نوین در مدیریت سبز فرآیند بازاریابی
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
اقبال.محمدرضا
مدل سطح بندی عوامل موثر بر بازاریابی کارآفرینانه با رویکرد نوآوری سبز در سازمانهای خدماتی (مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی)
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
امیری.آزاده
پیشران های ساختاری تأثیرگذار بر کاهش اثرات مخرب بلندمرتبه سازی بر جریان عملکردی باد (مطالعه موردی: منطقه 22 تهران)
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
امیریان زاده.مژگان
طراحی و اعتباریابی الگوی ساختار سازمانی در شهرداری شیراز: یک مطالعه ترکیبی
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
ایرانبان.جواد
واکاوی ابعاد و مولفه های موثر بر مدیریت سبد پروژههای تحقیق و توسعه پایدار در حوزه خدمات سلامت
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]