• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 4
  • شماره14 دوره4
  • 14
    شماره 14 دوره 4 تابستان 1392

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - بررسی مشکلات تدریس کتاب تاریح هنر جهان و مقدار اثرگذاری هفت گام الگوی تدریس مدیریت بر آموزش از دیدگاه هنرآموزان این درس
        محمدرضا بهرنگی نازیلا کریمی نازیلا کریمی
        20.1001.1.20086369.1392.4.14.1.7
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - رابطه بین تبادل رهبر-‌ عضو و رضایت شغلی معلمان مدارس متوسطه شهر یزد
        رضا ساکی فریده حمیدی
        20.1001.1.20086369.1392.4.14.2.8
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - اثربخشی آموزش محتوای مبتنی بر فراشناخت با کمک نرم افزار بر خودراهبری و پیشرفت درسی دانش آموزان دوره ابتدایی
        یحیی صفری حسین مهدی زاده پاک نیا لیلا آذر مهران نیا
        20.1001.1.20086369.1392.4.14.3.9
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - ارزیابی و اولویت بندی کیفیت آموزشی از نظر اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد شیراز با استفاده از ابزار شش سیگما و رویکرد حل مسأله
        شاپور امین شایان جهرمی محمد جمال زاده اعظم سورغالی
        20.1001.1.20086369.1392.4.14.4.0
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - رابطه ی منبع کنترل دانش آموزان با گرایش آنها به انواع سبک های انضباطی معلمان
        سیده گل افروز رمضانی یحیی کاظمی حبیبه علایی
        20.1001.1.20086369.1392.4.14.5.1
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - تأثیر آموزش زبان تکلیف- محور در مقایسه با روش دستور- ترجمه بر پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی دانش آموزان متوسطه
        حجت اله فانی پروین غیاثی زهرا قانع
        20.1001.1.20086369.1392.4.14.6.2
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - مقایسه باورها و نگرش های معلمان پیرامون مدیریت کلاس با توجه به ویژگی های دموگرافیک
        سید کاظم علوی لنگرودی زهرا سلیمانی
        20.1001.1.20086369.1392.4.14.7.3
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - مقدار توجه به تربیت شهروندی در مؤلفه های جو، ساختار و ارتباط متقابل دانش آموز و معلم (مطالعه موردی: معلمان دوره متوسطه شهر همدان)
        سید کاظم علوی لنگرودی زهرا سلیمانی محمد جواد لیاقت‌دار ستاره موسوی حسن ببری
        20.1001.1.20086369.1392.4.14.8.4
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        9 - مقدار تحقق ابعاد سازمان یادگیرنده از دیدگاه مدیران مقطع متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک شهر شیراز
        حمید سینا مینا مزینی
        20.1001.1.20086369.1392.4.14.9.5
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        10 - مقدار تأکید کتاب فارسی عمومی دوره تربیت معلم بر تربیت هنری از دیدگاه دانشجویان مرکز تربیت معلم استان همدان
        محمدرضا یوسف زاده احمد سلحشوری مهری میرزایی رافع
        20.1001.1.20086369.1392.4.14.10.6
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        11 - رابطه سبک های مدیریت کلاس با ویژگی های شخصیتی معلمان مدارس ابتدایی شهر یزد
        علیرضا بخشایش
        20.1001.1.20086369.1392.4.14.11.7
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        12 - رابطه جو و فرهنگ سازمانی با میانجی گری نقش توانمندسازی بر تعهد سازمانی کارکنان سازمان آموزش و پرورش استان فارس
        فاطمه راهی عباداله احمدی مجید برزگر
        20.1001.1.20086369.1392.4.14.12.8
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود